Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:38:05 GMT

«در جست‌وجوی شعر» نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۵۰۱

«در جست‌وجوی شعر» نقد می‌شود

مراسم رونمایی و نقد کتاب «در جست‌وجوی شعر» مصطفی علیپور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست روز چهارشنبه (۱۲ آذرماه ۹۹) ساعت ۱۸ با حضور مصطفی علیپور، مصطفی محدثی‌خراسانی، امین اکبری و مریم آریان توسط دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز و محفل امیرکبیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری انتشارات سوره مهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام، علاقمندان می‌توانند این مراسم را از طریق آدرس https://www.skyroom.online/ch/alborzpl/mafel پیگیری کنند. 

کتاب «در جست‌وجوی شعر» شامل مجموعه‌ نوشتار، معرفی - نقد و گفت‌وگوهای مصطفی علیپور است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده. 

این کتاب با این بخش‌ها همراه است: بخش «نوشتار» شامل: در تعریف و ماهیت شعر (۱) و (۲)، شعر و الهام، تمایز شعر و نثر در صورت و ساختار، زبان شعر در سه نگاه کوتاه، شیوه تصویرگری نیما و بافت‌های زبان گفتار در شعر امروز؛ بخش «معرفی-نقد» شامل: سفرهای ملاح رویا (تاملی در شعر جواد مجابی)، مسیح مادر (نشان زن در زندگی و آثار احمد شاملو)، گزینه اشعار سیدعلی صالحی، گزینه اشعار محمدعلی سپانلو، نگاهی به شعرهای عاشورایی سیدحسن حسینی، شعر نو برای مبتدیان جوان، سیر غزل در شعر فارسی، بوطیقای شعر نو، مقالات شمس، شعر معاصر فرانسه، روش مطالعه ادبیات و نقدنویسی و...؛ بخش «گفت‌وگو» شامل: به چه می‌اندیشی شاعر!، ماجرای شعر سپید جوانان، زمان خلق بهترین نمونه‌های شعری دفاع مقدس فرارسیده است، و بسیاری از شعرهای سپید غزل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد