Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کار داشتیم فارغ از تمام امتیازات و تسهیلات ارائه شده در طرح مسکن ملی، امتیازات ویژه‌ای و تسهیلات خاصی به کارگران داده می‌شود و پیشنهاد ارائه تسهیلات با کارمزد خاص و تسهیلات در مصالح را داده‌ایم و منتظر هستیم تا وزارت کار نتایج آن را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، محمود محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وام صد میلیون تومانی کارگران برای خرید مسکن اظهار داشت: اخیرا تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کار برای تامین منابع مالی خرید مسکن کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران داشتیم. طبق این تفاهم‌نامه وام صد میلیون تومانی به واجدان شرایط ارائه می‌شود که کارگرانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند در اولویت دریافت این وام هستند.

وی ادامه داد: بانک تعاون وام صد میلیون تومانی برای تامین مسکن در اختیار کارگران قرار می‌دهد که از بین آنها کارگرانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و واجد شرایط هستند در اولویت پرداخت وام قرار خواهند گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان  اینکه علاوه بر کارگران، تعاونی‌ها هم جزو مشمولین وام صد میلیون تومانی هستند گفت: آنهایی که در قالب تعاونی متقاضی ساخت مسکن هستند می‌توانند این وام صد میلیون تومانی را علاوه بر سایر تسهیلات دریافت کنند.

وی تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای تعاونی‌ها وجود ندارد و اگر تعاونی قصد ساخت سه واحد مسکونی را هم دارد می‌تواند از این تسهیلات برخوردار شود بنابراین برای ما فرقی بین 500 واحد و پنج واحد بین تعاونی‌ها نیست.

محمودزاده گفت: اگر اعضای این تعاونی‌ها، کارگران هم نیستند می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند هر چند که اساسا کارگران در اولویت دریافت این وام هستند.

معاونت وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تسهیلات ویژه به کارگران در طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کار داشتیم فارغ از تمام امتیازات و تسهیلات ارائه شده در طرح مسکن ملی، امتیازات ویژه‌ای و تسهیلات خاصی به کارگران داده می‌شود و پیشنهاد ارائه تسهیلات با کارمزد خاص و تسهیلات در مصالح را داده‌ایم و منتظر هستیم تا وزارت کار نتایج آن را ا علام کند.

وی ادامه داد: این امتیازات ویژه شامل کارگران مستمری‌بگیران و بازنشستگانی می‌شود که در طرح ا قدام ملی مسکن ثبت‌نام و تایید شده باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون وزیر راه و شهرسازی وام صد میلیون تومانی تفاهم نامه وزارت کار تعاونی ها ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان