Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@16:05:07 GMT

سیدجلال حسینی رکورد خودش را شکست

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۶۵۴

سیدجلال حسینی رکورد خودش را شکست

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان پایتخت شب گذشته توانست طلسم گل نزدن تیمش در لیگ بیستم در جریان مسابقه را بشکند و پایه گذار پیروزی تیمش بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که حالا با جدایی شجاع خلیل زاده، بار دیگر در ترکیب سرخپوشان جایگاه ثابتی را پیدا کرده، توانست طلسم گل نزدن‌های تیم یحیی در جریان بازی را در لیگ بیستم سرانجام در هفته چهارم بشکند و با پیش‌تاختگی، جلوتر از سایر مهاجمان پرسپولیس، با ضربه سر دروازه میلاد فراهانی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی که پیشتر توانسته بود عنوان مسن‌ترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر را از آن خود کند، با گلزنی شب گذشته خود بار دیگر رکوردشکنی کرد و رکورد گذشته خود را ارتقا بخشید.

 

سیدجلال حسینی دیشب توانست بیستمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند که جالب اینجاست ۱۵ گل او با ضربه سر وارد دروازه رقبا شده است؛ حسینی حالا با بهبود رکورد خود با ۳۸ سال و ۱۰ ماه سن، مسن‌ترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود