Web Analytics Made Easy - Statcounter

صارم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص آخرین وضع مصدومان انفجار واحد مسکونی کوی آبشار اظهار کرد: هفت تیم‌ امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله و پس از اعلام انفجار در محل حادثه حضور پیدا کردند. 

وی افزود: نیم آنست یعنی تیم جستجو نجات سگ‌ها نیز در محل مستقر شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: کل مصدومان حادثه ۱۲ نفر بودند که 9 نفر به مراکز درمانی انتقال و سه نفر سرپایی‌مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: از دو نفری که زیر آوار مانده بودند، یک مرد پنجاه ساله پیدا شد که متاسفانه جان باخته است، تلاش برای جستجوی نفر دوم همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: به دلیل حجم بالای انفجار تا شعاع ۵۰ تا ۷۰ متری واحد‌های مسکونی نیز آسیب دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: نفر دومی که زیر آوار مانده با تلاش تیم‌های جستجو امروز صد درصد پیدا می‌شود.

انتهای پیام/ 85028

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار لرستان حادثه واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت