Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 7 هزار و 727 واحدی به عدد یک میلیون و 473 هزار واحدی صعود کرد.

به گزارش برنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز(سه شنبه 11 آذرماه) بیشتر شاخص‌های با افزایش مواجه شد و شاخص کل  با افزایش 7 هزار واحدی یک میلیون و 473 هزار واحدی صعود کند. همچنین شاخص کل بورس با معیار هم وزن نیز امروز 2102 واحد رشد کرد و به رقم 419 هزار و895 واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 1376 واحدی به رقم 274 هزار و 954 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 11439 واحد رشد داشت و به سطح دو میلیون و 15 هزار واحد رسید.

ارزش بازار نیز به بیش از 5 میلیون و 8338 هزار میلیارد تومان رسید.

همچنین شاخص بازار اول با 9088 واحد رشد به رقم یک میلیون و 83 هزار واحدی رسید و شاخص بازار دوم نیز، با رشد 3423 واحدی  به 2 میلیون و 962 هزار واحدی رسید.

نماد تاپیکو، شستا، فارس، شپنا، فولاد، پارسان و شبندر نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص گذاشتند. نمادهای شستا، شپنا، خودرو، وتجارت، فولاد، آبادا و اخابراز پر تراکنش های بازار بودند. 

همچنین به ترتیب نمادهای شپنا، دارایکم، شستا، وتجارت و خودرو بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای تاپیکو، های وب، خزامیا، خگستر،  وتوکا، فاسمین و سیمرغ از پر تقاضا ترین های بازار بودند و نمادهای پدرخش، غدام، انرژی1، ثشاهد، وسخراج، ومعادنح و کفپارس با بیشترین عرضه همراه شدند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 107 واحد افزایش یافته و به رقم 18 هزار و 369 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 249 هزارمیلیارد تومان رسید. نمادهای گدنا، دی، وسپهر، بپیوند، شاروم و زملارد از پر تراکنش های بازار بودند. 

همچنین شگویا، ذوب، صبا، غصینو، دی، بپاس، وملل، آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد شاخص بورس شاخص بورس بازار سهام بورس امروز 11 آذر پایان معاملات معاملات امروز یک میلیون هزار واحدی هزار واحد واحد رسید واحد رشد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار