Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی اسوه، سرمامیک‌های صنعتی اردکان و آلومراد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های دارویی ره‌آورد تامین، بیمه کوثر و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 7هزار و 730واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 473هزار و 706واحد به کار خود پایان داد و بیش از 113میلیارد و 746میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 16هزار و 229میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 52هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی اسوه، سرمامیک‌های صنعتی اردکان و آلومراد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، کشاورزی و دامپروری مگسال و قند هگمتانه بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4میلیارد و 175میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 417میلیارد تومان در یک میلیون و 15هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 107واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 369واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های دارویی ره‌آورد تامین، بیمه کوثر و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، کشت و صنعت دشت خرمدره و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

بزرگ ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس، با راهبری ایمیدرو در مس رقم خورددریافت کد بورسی توسط سهامداران سهام عدالت اجباری است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد