Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم عربستان سعودی در واکنش به ترور شهید فخری زاده ضمن بیان این ادعا که کشورش سیاست ترور را قبول ندارد، خواستار خویشتنداری ایران شد.

خبرگزاری میزان - «عبدالله المعلمی»، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل به ترور شهید «محسن فخری زاده»، رییس مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه با شبکه «روسیاالیوم»، مدعی شد «ما به طور کلی از سیاست ترور حمایت نمی‌کنیم و ما هدف قرار گرفتن یک دانشمند مسلمان را خسارتی به تمام جهان اسلام می‌دانیم.»

این مقام سعودی در ادامه خواستار خویشتنداری ایران شده و ادعا کرد «واکنش عاطفی به این موضوع نتیجه مثبتی در پی ندارد.»

وی همچنین مدعی شد «ما از ایران می خواهیم تا حسن نیت خود را در زمینه برنامه هسته ای اش به جامعه بین المللی اثبات کند تا فرزندان و دانشمندان خود را در معرض خطر حوادث این چنینی قرار ندهد.»

بیشتر بخوانید: سلاح به کار رفته در ترور شهید فخری زاده ساخت اسرائیل است پیام کشورهای جهان در محکومیت ترور شهید فخری زاده

شهید «محسن فخری زاده»، رییس مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، روز جمعه، ۷ آذر، در جریان یک عملیات تروریستی در منطقه «آبسرد» دماوند در تهران به شهادت رسید.

شهادت فخری زاده با واکنش‌های بسیاری در سراسر جهان همراه شده و بسیاری از کشور‌ها این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل ترور شهید فخری زاده محسن فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن فخری زاده تحولات بین الملل ترور شهید فخری زاده محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و یافتن گورهای دسته جمعی در این بیمارستان واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: تداوم ارتکاب جنایت‌های جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را که آخرین مورد آن یافتن گورهای دسته جمعی در مجتمع بیمارستانی ناصر بود محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: شکست جامعه بین‌الملل در فعال‌سازی سازوکارهای مجازات و حسابرسی در خصوص نقض قانون از سوی اشغالگران تنها به نقض بیش‌تر قوانین و ویرانی بیشتر از طرف آنان می‌انجامد.

گفتنی است ظهر امروز منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید، شمار پیکرهای کشف شده از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

روز گذشته نیز پیکر ۷۳ شهید دیگر از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر خارج شد.

در حالی که خبر کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس باعث شد برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار شود سازمان ملل بدون محکوم کردن تل آویو تنها به ابراز نگرانی بسنده کرد.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

پیش‌تر سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

کد خبر 6087056

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد