Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: «جوزف دی ژنووا»، وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای ادعا‌های رئیس خود در خصوص سلامت انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور را تکرار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دی ژنووا با اشاره به اظهارات «کریس کربس»، مدیر اخراجی امنیت سایبری که سلامت انتخابات را تأیید کرده بود گفت: «هر کسی که فکر کند این انتخابات سالم بوده، مثل کربسِ احمق، مدیر امنیت سایبری، باید به دار آویخته شود و سحرگاهان به بیرون آورده شود و به او شلیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد یک ابله درجه یک است.»

کریس کربس که مدیر سابق زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا بود به دلیل گزارشی که درباره امنیت و سلامت انتخابات ۲۰۲ آمریکا ارائه داده بود به دست دونالد ترامپ اوایل این ماه اخراج شد.

کربس در مصاحبه‌ای با شبکه «سی‌بی‌اس» اظهارات ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا درباره مداخله خارجی در دستگاه‌های رأی‌گیری آمریکا و جدول‌بندی آرا در کشور‌های خارجی را بی‌اساس خواند.

این در حالی است که پیشتر «رودی جولیانی»، وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا مدعی شد متحدان دولت ونزوئلا و «جورج سوروس» میلیاردر آمریکایی در تقلب‌های انتخاباتی دست داشته‌اند.

جولیانی در نشستی خبری مدعی شد، شرکت‌های «دومینیون» و «اسمارت‌مَتیک» که در سیستم‌های الکترونیک انتخاباتی تخصص دارند، در تقلب به نفع جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ دست داشته‌اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

تاکنون نتایج انتخابات در ایالت‌های داکوتای شمالی، اوکلاهما، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی، یوتاه، ورمونت، ویرجینیا و وایومینگ مورد تایید قرار گرفته و نتیجه بقیه ایالت‌ها نیز منتظر تایید است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وکیل ترامپ ترامپ انتخابات آمریکا آمریکا صراط رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در واکنش به حملهٔ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم.

وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل زیر آتش است، هرگز نباید چنین چیزی رخ می‌داد!

ترامپ درنهایت به بهره‌برداری تبلیغاتی از وقایع شب گذشته پرداخت و با انتقاد از «جو بایدن» سکان‌دار فعلی کاخ سفید گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم این (حمله) هرگز اتفاق نمی‌افتاد. آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • نایب رئیس انجمن تغذیه ایران بیان کرد؛ چرخه معیوب سیاستگذاری سلامت و امنیت غذایی
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • طرح ترامپ برای اتمام جنگ اوکراین