Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- همان روز که در تالار اجلاس سران مراسم باشکوهی برای قدرشناسی از افتخارآفرینان برجام برگزار شد، دکتر محسن فخری‌زاده نیز از رییس‌جمهور مدال گرفت اما به دلیل رعایت حیطه‌بندی حفاظتی و امنیتی مربوط به آن شهید، هیچ‌کس تجلیل رییس‌جمهور را از او ندید.

رییس‌جمهور روحانی در جریان  تجلیل از افتخارآفرینان برجام، بیرون از سالن و دور از دید رسانه‌ها،  به چند شخصیت دیگر که در روند شکل‌گیری این توافقنامه و پیش از آن در توسعه و بالندگی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای کشور نقش مؤثر ایفا کرده بودند، نشان خدمت اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین دانشمندی که از رئیس جمهوری نشان درجه‌ی دو خدمت گرفت، شهید دکتر محسن فخری‌زاده بود. فخر ایران این بار هم در بی‌نشانی، نشان خدمت گرفت. 
تصاویر قدردانی رییس جمهور از این شهید بزرگوار که به طور اختصاصی در اختیار خبرگزاری ایرنا  قرار گرفته برای اولین بار منتشر می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم

درحالی که طی هفته‌های گذشته شایعاتی درباره فوت خانمی در جریان طرح نور منتشر شد که این موضوع حواشی زیادی به همراه داشت.

به گزارش مشرق، چند روز پیش ویدئویی از دختری در محدوده مترو تجریش منتشر شده بود که برخی مدعی شدند که وی در پی برخورد نامناسب ماموران پلیس، آسیب دیده است.

برخی از رسانه‌های داخلی و همچنین رسانه‌های ضدایرانی مدعی شدند که وی به کما رفته و حتی برخی پارا فراتر گذاشته و با ادعای کشته شدن وی، سعی کردند تا پروژه جدید کشته سازی را کلید بزنند.

این درحالی است که همان زمان پیگیری ما از بیمارستان شهدای تجریش نشان داد که فردی با چنین مشخصاتی در آن تاریخ به بیمارستان مراجعه نکرده است.

حالا ویدئویی از این دختر خانم منتشر شده که نشان می‌دهد او نه تنها فوت نکرده و به کما نرفته بلکه سالم است و در محل کارش حضور پیدا کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌‌مرغ را توصیه می‌کنند؟
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس