Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_حجت الاسلام شهیدی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، ظهر امروز مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس صالحی درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفتپیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌‌الاسلام شهیدیپیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ شهیدی

در این مراسم تعدادی از مسئولان کشوری و استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و سایر مسئولان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت عبدالعظیم الاسلام شهیدی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد