Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- مراسم قرعه کشی نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، راس ساعت ۱۰ صبح فردا ۱۲ آذرماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه کشی نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، رأس ساعت ۱۰ صبح فردا ۱۲ آذرماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت زنده در سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir پخش خواهد شد.

در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس بنزینی، پژو پارس با موتور تی ی و۵، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است.

فهرست نهایی خریداران برای واریز وجه خودرو، به انضمام فهرست افراد ذخیره در مراسم قرعه کشی که فردا با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد، تعیین خواهند شد.

پس از آن نتایج قرعه کشی به صورت پیامک به شرکت کنندگان اعلام می شود.

نتایج قرعه کشی را در اینجا میتوانید پیگیری کنید

منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند، در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

خودروهای عرضه شده در این دوره پیش فروش ایران خودرو  خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش موعد تحویل پژو 206 تیپ 5 گیلاسی، قرمز متالیک، نقره ای، آبی، خاکستری، سفید 1.267.899.438 حداکثر 90 روز پژو پارس بنزینی سفید 1.215.474.750 حداکثر 90 روز پژو پارس TU5 نقره ای، مشکی، خاکستری متالیک، سفید 1.263.491.772 حداکثر 90 روز سمند ال ایکس آبی کبود، سفید، خاکستری، مشکی 1.167.353.722 حداکثر 90 روز پژو 207 دستی سقف شیشه ای خاکستری متالیک، مشکی، سفید 1.996.215.327 حداکثر 90 روز

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید ایران خودرو قرعه کشی نهمین مرحله حداکثر 90 روز ایران خودرو قرعه کشی خواهد شد پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این مراسم وزیر کشور ضمن بازدید از اتوبوس‌های برقی ایران خودرو دیزل گفت: اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است.
احمد وحیدی با تاکید بر ضرورت توسعه این دستاورد بیان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اختصاص یارانه، برای دستیابی به این هدف به شهرداری کرج کمک کرد تا بتواند این کار ارزشمند را انجام دهد که در مرحله اول ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی و با ظرفیت هر کدام ۴۰ مسافر وارد شهر کرج شد.
وی در خصوص تاکسی‌های برقی عنوان کرد: استفاده از تاکسی‌های برقی در کرج نیز در دستور کار قرار دارد که در صورت اخذ تاییدیه از شورای عالی ترافیک، این تاکسی‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرج می‌شوند.
مهرداد کیانی، شهردار شهر کرج نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این پروژه به همت مجموعه مدیریت شهری کرج و کمک هزار میلیارد تومانی دولت اجرایی شده است.
وی افزود: کرج این فرصت را داشته که اولین شهر برخوردار از نعمت اتوبوس‌های برقی دوستدار محیط زیست باشد و با دستور وزیر محترم کشور، از فردا صبح اتوبوس‌های برقی به صورت رایگان به شهروندان کرج خدمات‌رسانی خواهند کرد.
مهدی بالو، نایب رییس هیات مدیره و معاون مهندسی شرکت ایران خودرو دیزل نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ایران خودرو دیزل به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز تجاری کشور همواره در تامین ناوگان حمل و نقل عمومی کشور پیشرو بوده و حالا در استفاده از انرژی پاک و تولید انبوه اتوبوس‌های برقی نیز پیشگام است.
وی خاطرنشان کرد: اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل از فناوری روز دنیا برخوردار است و قدرتمندترین اتوبوس برقی موجود در کشور به‌حساب می‌آید که از بالاترین ظرفیت باتری در میان نمونه‌های موجود در کشور بهره می‌برد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • زمان دیپلماسی است، نه جنگ/ فضا را سرد کنید؛ گرم نکنید
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!