Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن در حالی مشاوران ارشد اقتصادی خود را معرفی می‌کند که دولتش برای در دست گرفتن زمام امور آماده می‌شود. این در حالی است که شیوع ویروس کرونا سبب کند شدن روند بهبود اوضاع اقتصادی این کشور شده است.

بایدن قرار است به همراه افرادی که برای تصدی سمت‌های بلندپایه انتخاب کرده است، از جمله جانت یلن، فرد پیشنهادی او برای تصدی سمت وزارت خزانه داری، در برنامه‌ای در ویلمینگتون، شهر زادگاه خود حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم انتخابی بایدن نشان دهنده دیدگاه او در این باره است که اتخاذ یک رویکرد تهاجمی‌تر در برابر این همه گیری امری ضروری است. همه این مشاوران از ارائه بسته‌های محرک دولتی برای افزایش اشتغال، کاهش نابرابری‌های اقتصادی و کمک به زنان و کودکان که به طور نامناسبی به سبب رکود اقتصادی آسیب دیده اند، حمایت می‌کنند.

انتخاب‌های دیگر بایدن شامل سیسیلیا رَوز Cecilia Rouse -اقتصاددان در دانشگاه پرینستون- برای ریاست بر شورای مشاوران اقتصادی، هِدِر بوشی و جارد برن اِستاین به عنوان اعضای این شورا و همچنین نیرا تاندِن-مدیر اجرایی اندیشکده مرکز امریکن پراگرس- به عنوان رئیس دفتر برنامه ریزی و بودجه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن انتخابات آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم