Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@13:39:12 GMT

پایان کار جیب برهای اتوبوس های بی آر تی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۲۶۹۲

پایان کار جیب برهای اتوبوس های بی آر تی در پایتخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی " رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت : 27 آبان ماه پرونده ای با موضوع جیب بری و دستگیری 3 نفر به نام های بهروز، سهراب و نادر توسط گشت کلانتری 129 جامی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : محتویات پرونده حاکی از آن بود متهمان در ایستگاه خطوط اتوبوس BRT خیابان حضرت ولیعصر(عج) در حال پرسه زنی بوده اند که توسط ماموران کلانتری جامی دستگیر و در بازرسی از آنان 2 دستگاه گوشی سرقتی کشف و متهمان با دستور قضائی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی و بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر سه متهم سابقه دار بوده و پیش تر به همین جرم دستگیر شده اند، گفت: متهمان به 40 فقره جیب بری بصورت باندی و 4 نفره با همدستی فرد دیگری به نام وحید اقرار و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را به شخصی بنام شهروز در غرب تهران فروخته اند و از مجموع سرقت ها بیش از یک میلیارد ریال به دست آورده اند .

این مقام پلیسی افزود: با تلاش مستمر کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه هشتم پلیس آگاهی تاکنون 12 تن از مال باختگان شناسایی و 21 دستگاه گوشی سرقتی نیز از مخفیگاه متهمان کشف و تحقیقات پلیسی کماکان برای دستگیری سایر اعضای باند و جرائم مشابه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جیب بری متهمان جیب بری اخبار حوادث اتوبوس پایتخت دستگیر بی آر تی جیب بری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده شهید عکس شهید فخری زاده فیلم ترور پدر هسته ای ایران قیمت ویدئو ترور محسن فخری زاده پایگاه هشتم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها