Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@21:37:47 GMT

کاهش ۴۰ درصدی ترددها در کهگیلویه وبویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۲۸۸۲

کاهش ۴۰ درصدی ترددها در کهگیلویه وبویراحمد

تین نیوز

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای اجرای محدودیت های کرونا در هفته دوم اعمال محدودیت ها تعداد ترددهای شبانه در این استان۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز، سردار کیقباد مصطفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این روند کاهشی همچنان ادامه دارد و قابل تقدیر نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعداد زیادی از رانندگان نیز برای دور زدن قانون و فرار از دوربین های مداربسته پلاک خودرو را مخدوش می کنند.

مصطفایی تصریح کرد: در این طرح تعداد زیادی از رانندگان متخلف شناسایی و ماشین آنها توقیف شد.

مصطفایی افزود: مخدوش کردن شماره پلاک خودرو جرم است و پیگرد قانونی دارد.

وی اضافه کرد: از زمان اجرای طرح محدودیت ها تاکنون بیش از سه هزار راننده جریمه ۲ تا ۱۰ میلیون ریالی شدند.

مصطفایی با اشاره به اینکه تردد در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است گفت: همه وظیفه داریم در حد توان برای کمک به کادر درمانی و بیمارستانی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه محدویت‌های کرونایی را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: هرگونه تردد در این مناطق با اعمال جرایم سختگیرانه همراه خواهد بود.

مصطفایی ادامه داد: بر اساس این طرح هرگونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی درشهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح کاملاً ممنوع است.

وی ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی را برای پلاک‌های غیر بومی ممنوع اعلام کرد و گفت: افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند باید از مسیرهای کمربندی و مسیرهای که در رابطه با تردد تعیین شده عبور کنند تا مشمول اعمال قانون و جریمه نشوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادفات منجر به فوت در استان اصفهان در سفرهای نوروزی افزایش یافته که علت ۶۵ درصد از این تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش یک درصدی تردد در محورهای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی و ورودی به شهرهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: محور اصفهان – تهران، اصفهان – یزد، اصفهان – شیراز و اصفهان محورهای غرب و جنوب غربی بیشترین تردد را داردو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت تصادفات در استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حوزه تصادفات منجر به فوت شاهد افزایش تعداد تصادفات و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت بیش از ۶۵ درصد از تصادفات منجر به فوت خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، ابراز کرد: باید توجه داشت که عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب این تلفات را تشدید کرده است.

سرهنگ مولوی همچنین به کاهش ۷ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی در محورهای استان اصفهان نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: از این رو مسافران و رانندگان باید به قوانین رانندگی توجه ویژه داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حال حاضر جو در اکثر محورها ابری و بارشی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات نوروزی استان کرمانشاه
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی ورود مسافر به بوشهر
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس