Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محمد اهلی در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار کرد: در سال ۹۸ تعداد ۱۰۱ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۴۴۱ نفر از شاغلین واحدهای صنعتی برگزار شد که این آموزش‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سال‌جاری نیز برگزار و ادامه می‌یابد.

وی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نگاه ویژه‌ای به آموزش واحدهای صنعتی دارد به طوری که این برنامه‌های آموزشی علاوه بر واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی به واحدهای تولیدی خارج از آن نیز ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مدیریتی، کارآفرینی و حوزه  HSEE به صورت رایگان به واحدهای صنعتی ارائه می‌شود که در افزایش سطح دانش شاغلین واحدهای صنعتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی هدف از آموزش را توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی و آشنایی آنان با مقررات داخلی و بین‌المللی اعلام و تشریح کرد: با اقدامات مناسب و فرهنگ‌سازی‌های لازم، بایستی فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحدهای صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کیفیت و کارایی تولیدات خود را ارتقا داده و زمینه حضور خود در بازارهای داخلی و خارجی را مهیا و یا پررنگ سازند.

اهلی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۹۷ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۴۶۷ نفر از شاغلین واحدهای صنعتی برگزار شده است که با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا تلاش می‌شود تا با برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی، اطلاعات و توانمندی‌های واحدهای صنعتی افزایش یابد تا شاهد رونق بیش از پیش تولید در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

48

کد خبر 1461718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل شهرک های صنعتی واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: رشته آموزشی جدید ساخت درب و پنجره دوجداره در مرکز میناب راه اندازی شده و تا پایان سال هم رشته لوله کشی صنعتی که زیرمجموعه طرح نفت است، راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌هایی که برای مهارت آموزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود به هنرجویان بصورت رایگان آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: در مرکز فنی و حرفه ایی میناب ۱۶ رشته آموزشی وجود دارد که پارسال دو هزار و ۷۹۷ تن در مراکز ثابت و سیار توانستند مهارت فنی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب