Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از فارس، صارم رضایی از خرم‌آباد، در خصوص آخرین وضع مصدومان انفجار واحد مسکونی کوی آبشار خرم‌آباد، اظهار کرد: هفت تیم‌ امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله و پس از اعلام انفجار در محل حادثه حضور پیدا کردند.   
وی افزود: تیم آنست یعنی تیم جستجو نجات سگ‌ها نیز در محل مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: کل مصدومان حادثه ۱۲ نفر بودند که 9 نفر به مراکز درمانی انتقال و سه نفر سرپایی‌ مداوا شدند.
رضایی گفت: از 2 نفری که زیر آوار مانده بودند، یک مرد پنجاه ساله پیدا شد که متاسفانه جان باخته است، ضمن اینکه تلاش برای جستجوی نفر دوم همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: به دلیل حجم بالای انفجار تا شعاع ۵۰ تا ۷۰ متری واحد‌های مسکونی نیز آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: نفر دومی که زیر آوار مانده با تلاش تیم‌های جستجو امروز صد درصد پیدا می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان انفجار واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد