Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر ۵۹۰ بیمارکرونایی در سطح بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

به گزارش برنا؛ دکتر ابراهیم سلمانی با اشاره ضرورت توجه بیش از پیش به دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونادر استان یزد نسبت به گذشته روند کاهشی پیدا کرده است.

وی در مورد تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های استان، افزود: در حال حاضر ۵۹۰ بیمارکرونایی در سطح بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: از تعداد کل بیماران بستری شده در استان ۱۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت پوشش خدمات درمانی و بهداشتی هستند.

سلمانی در مورد میانگین سنی مبتلایان کرونایی طی ۲۴ ساعته گذشته، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین سنی مبتلایان و بیماران بستری شده ۶۵ سال است و این آمار هر روز در حال تغییر است.

وی در پایان فوت ۱۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعته گذشته را از جمله اخبار تلخ در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: کادر درمان با تمام توان در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها کرونا در یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار طلاق در کردستان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان از کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در سال گذشته در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهادر اسدی پیش‌ از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کاهش 2 درصدی آمار طلاق در سال گذشته در کردستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام آمار سازمان ثبت احوال از 5310 مورد طلاق سال 1401 در استان به 5205 مورد در سال 1402 کاهش یافته است. 

وی افزود: افزایش طلاق در جامعه آسیب‌های دیگری از جمله فقر، بیکاری، اعتیاد و گسستگی خانواده و آسیب‌های ناشی از فرزندان طلاق را به همراه دارد.  

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان، گفت: خوشبختانه با افتتاح 17 مرکز مشاوره خانواده دادگستری استان در سال گذشته و توسعه کمی و کیفی این مراکز در کنار دادگاه‌های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های در معرض طلاق، شاهد کاهش 2 درصدی طلاق در استان کردستان بوده‌ایم.  

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در جهت کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سال‌های گذشته آغاز شده و تلاش برای کنترل هر چه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد. 

اسدی همچنین از بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد کلیه مراکز مشاوره پیش از طلاق در حوزه‌های قضایی این استان خبر داد و عنوان کرد: با ارجاع متقاضیان دعاوی خانواده به مراکز مشاوره برای دریافت خدمات مشاوره و مددکاری و تلاش در جهت افزایش حداکثری صلح و سازش در بین زوجین، این مراکز در جلوگیری از فروپاشی خانواده و تحکیم بنیان آن می‌توانند مهمترین نقش را داشته باشند.    

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و بیان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص افزایش مهارت‌های ارتباطی تأثیر و نقش بسزایی در کاهش طلاق در سال گذشته داشته است.  

معاون دادگستری استان کردستان، بیان کرد: امیدواریم با ادامه این رویکرد و همراهی و مشارکت بیش از پیش نهادهای متولی بتوانیم شاهد ادامه این روند کاهشی طلاق در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت