Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:01:46 GMT

ارزش روز سهام عدالت، دارایکم و پالایشی یکم+جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۰۴۲

ارزش روز سهام عدالت، دارایکم و پالایشی یکم+جدول

رشد ۷۷۳۰ واحدی شاخص کل بورس را به ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رساند، به موازات رشد شاخص کل، سهام عدالت و پالایشی یکم نیز افزایشی بودند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه چهارمین روز در هفته جاری را در ابتدا با افت آغاز کرد و تا حدود ۶ هزار واحد منفی شد اما در ادامه روند معاملات با افزایش تقاضا، شاخص کل مثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل بورس تهران با تداوم روند صعودی، در پایان معاملات با ۷ هزار و ۷۳۰ واحد رشد به عدد یک میلیون ۴۷۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۱۱۴ واحد رشد به عدد ۴۱۹ هزار و ۹۰۷ واحد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار سهام

امروز نمادهای تاپیکو، فارس، شپنا، فولاد، پارسان و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد شستا بیشترین تأثیر منفی را در شاخص داشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 همزمان با رشد شاخص کل بورس تهران افزایش ارزش سهام عدالت نیز ادامه یافت. قیمت پورتفوی بورسی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۶۲ هزار و ۶۲۶ تومان معادل ۱.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۱۶ تومان رسید. 

بر این اساس، ارزش ۶۰ درصد از سهام عدالت آزاد شده به ۶ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۳۸۹ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با رشد ۰.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۷۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون ۱۴۸ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۲۰ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد. 

ارزش پالایشی یکم چقدر است؟

بالاخره انتظارها به سرآمد و معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) با گذشت سه ماه از آغاز پذیره نویسی از امروز سه شنبه ۱۱ آذر در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

در ابتدای معاملات این نماد توانست با ۱۹ درصد رشد در قیمت ۱۱۹۰۰ تومان بازگشایی شود. امروز بجز نماد «شتران» که متوقف بود باقی نمادهای حاضر در سبد پالایشی یکم  مثبت بودند.

قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم  با  رشد ۱۳.۷۴ درصدی نسبت به زمان عرضه ۱۱ هزار و ۳۷۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۶۸۷ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با افزایش ۱۳.۳ درصدی نسبت به روز عرضه ۱۱ هزار و ۳۳۰ تومان معامله شد.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری سهام عدالت دارا یکم صندوق سرمایه صندوق پالایشی یکم دارا دوم تومان معامله شد درصدی نسبت پالایشی یکم سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

بازار سرمایه در روز‌های اخیر و پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک، روند رو به رشدی را آغاز کرده است و امروز برای چهارمین روز متوالی بازار بورس مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش ۳۹۲۱ واحد به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن هم با افزایش ۴۳۲۱ واحد در عدد ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۷۳ هزار معامله در بورس به ارزش ۵۵۲۵ میلیارد تومان انجام شد.

بوعلی، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که به جز فولاد دو نماد دیگر مثبت شدند.

از نماد‌های پرتراکنش می‌توان به ذوب، کاما و فولاد اشاره کرد.

روز دوشنبه فرابورس ایران نیز رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل فرابورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۹ واحد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید.

بیش از ۲۰۶ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۳۹۶ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، آریان و هرمز از نماد‌های تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند همچنین کرمان، فور و فصبا از نماد‌های پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟