Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ارومیه در مجلس از اینکه سخنگوی دولت در علیه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها علیه مجلس اظهار نظر کرده است انتقاد کرد و گفت: حرف ربیعی خلاف اصل تفکیک قواست.

قدس آنلاین: وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه 11آذر) در جلسه علنی و در جریان بررسی جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران در تذکری اظهار داشت: حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان برعهده رئیس مجلس و هیأت رئیسه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز در نوبت بعدازظهر طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس در حال بررسی هستیم و هنوز این قانون نهایی نشده است. ولی دولت در یک اقدام غیرقانونی واکنش نشان داده و برای مجلس خط و نشان می‌کشد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس مجلس باید از حقوق نمایندگان و شأن مجلس دفاع کند و اگر ما رئیس جمهور را به مجلس آورده و از وی سؤال می‌کردیم و او در مقابل مردم پاسخگو بود و سخنگوی دولت جرأت نمی‌کرد به مجلس تذکر دهد.

جلال‌زاده افزود: اگر دولت کارآمد است بهتر است برود جواب بورس و مردم را بدهد؛ و اگر دولت کارآمد است باید جواب خون شهید فخری‌زاده را بدهد؛ بهتر است که دولت به جای انی کارها جواب لجبازی‌های رئیس جمهور را بدهد که در مقابل رأی مردم و مصوبات مجلس ایستاده و آن را ابلاغ نمی‌کند.

وی گفت: حرف‌های ربیعی سخنگوی دولت خلاف قانون اساسی و اصل تفکیک قوا است؛ دولت بایستی جواب کمبود نان را بدهد که پیرمرد و پیرزن باید ساعت‌ها برای 20 قرص نان در صف نانوایی بیاستند و بهتر است جواب کشاورزان ارومیه‌ای را بدهند که نه برای کشت پاییزه کود دارند و نه گازوئیل برای چاه‌های آب.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ سخنگوی دولت حق ندارد برای مجلس خط و نشان بکشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وحید جلال زاده سخنگوی دولت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نماینده ارومیه در مجلس سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه صهیونیست‌ها منطقی عمل کنند، گفت: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم.

به گزارش برنا، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با المیادین تاکید کرد که پاسخ ما به رژیم صهیونیستی مشروع بود و باید به تخلفات و جنایات آن پایان داده می‌شد.

وی اظهار کرد: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دقیق بود. ما از قدرت قابل توجهی استفاده نکردیم.

عمویی بیان کرد: با هرگونه تجاوز اسرائیل مقابله کرده و به آن پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم و برای همه سناریو‌ها برنامه داریم. صهیونیست‌ها منطقی عمل کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در برخورد با سناریو‌های مختلف از عقلانیت و شجاعت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد.

عمویی خاطر نشان کرد: از همه کشور‌ها می‌خواهیم کناره‌گیری کنند و از جنایات صهیونیست‌ها به‌ویژه جنایت آن‌ها در دمشق حمایت نکنند.

دیگر خبرها

  • حمایت جهان از عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد