Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:45:28 GMT

ترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۲۳۰

ترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ترکیب تیم خود را برای حضور در مقابل پیکان مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر می‌روند.

«محمود فکری» سرمربی تیم فوتبال استقلال، رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریاغفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی قایدی و ارسلان مطهری را برای این دیدار روانه میدان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال تا اینجای کار با کسب ۶ امتیاز سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

کد خبر 458899

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترکیب استقلال رشید مظاهری تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش

تیمهای استقلال و شمس آذر قزوین در یک دیدار مهم برابر هم قرار خواهند گرفت. استقلال در تهران آمادگی آن را دارد که به مرز یکی از بالاترین امتیازات خود در تاریخ لیگ برتر برسد.

به گزارش طرفداری، استقلال تهران تا امروز 50 امتیاز در مسابقات لیگ کشورمان گرفته است و با ادامه این روند بدون درگیری با تیمهای دیگر، مثل پرسپولیس، به راحتی می تواند عنوان قهرمانی را لیگ برتر به دست آورد.

استقلال در صورت قهرمانی، برای بار پنجم این عنوان را به دست خواهد آورد. آبی پوشان می توانند سریعترین قهرمانی بعد از قهرمانی قبلی شان را در فصل جاری لیگ برتر ثبت کنند. استقلال به ترتیب در سالهای 1349، 1353، 1369، 1377، 1380، 1385، 1388، 1392 و 1401 در مسابقات لیگ ایران قهرمان شده است. نزدیکترین فاصله بین 2 قهرمانی متوالی آن ها 3 سال بوده است اما اگر این بار قهرمان شوند، می توانند سریعترین قهرمانی خود در تاریخ لیگ فوتبال ایران را تکرار کنند.

این در حالی است که پرسپولیس، پاس تهران، سایپای تهران و سپاهان اصفهان تیمهایی هستند که قهرمانی خود را در مسابقات لیگ ایران در 2 سال متوالی تکرار کرده اند و حالا استقلال این فرصت را دارد که با تکرار قهرمانی بعد از تنها 2 سال در لیگ برتر ایران، سریعترین قهرمانی خود را در تاریخ فوتبال کشورمان به دست آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند