Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:12:48 GMT

قالیباف: فرصت برای طرف‌های برجام فراهم است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۳۱۳

قالیباف: فرصت برای طرف‌های برجام فراهم است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف عصر سه شنبه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از تصویب کلیات و جزییات طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها گفت: چند سال است که تعهدات یک طرفه را بر اساس برجام اجرا می‌کنیم اما طرف‌های غربی به هیچ‌یک از تعهدات خود پایبند نبودند و به این تعهدات عمل نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعهدات ما پابرجا بود اما تعهدات غرب در مقابل هیچ‌کدام اجرا نشده است. امروز مجلس تصمیمی را که جاده یک طرفه بود، پایان داد و البته در این طرح این فرصت برای غربی‌ها فراهم است که اگر می‌خواهند، به تعهدات خود درباره برجام عمل کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرف‌های برجام نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند حتی دیدیم آنها با کارهای خرابکاری خود در نطنز به صنعت ما ضربه زدند و با خراب‌کاری در امور هسته‌ای، شاهد ترور شهیدانی چون فخری‌زاده بودیم.

قالیباف اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم رفع تحریم کنیم. غربی‌ها مطمئن باشند تا به تعهدات خود عمل نکنند این مسیر را پیش خواهیم برد و اگر  به تعهدات خود عمل کردند براساس ماده ۷ این طرح، قابل مذاکره است و امیدواریم بتوانیم تحریم را با این مسیر برداریم.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نوبت صبح و جلسه بعد از ظهر مواد ۹گانه طرح اقدام راهبردی مجلس برای مقابله با تحریم‌ها را تصویب کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی برجام محمد باقر قالیباف نطنز محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی برجام محمد باقر قالیباف نطنز محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی برجام محمد باقر قالیباف نطنز محسن فخری زاده اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی تعهدات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس