Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: بیش از 170 نفر از نمایندگان با صدور بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی و به طور کل قوه قضائیه به خاطر مقابله با فساد در ماجرای واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی
رئیس محترم قوه قضائیه

با اهدای سلام و تحیت

احتراما ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدین وسیله مراتب قدردانی و امتنان خود را از اهتمام مجدانه قوه قضائیه در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال در برابر تعرض غارت‌گران در جریان واگذاری‌های خلاف قانون سازمان خصوصی‌سازی به ویژه اقدام قاطع به عمل‌آمده در ابطال واگذاری شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند حامیان تضییع حقوق و اموال مردم با حمایت مستقیم اعمال فشارهای سیاسی یا به طور غیرمستقیم با تمسک به هر وسیله ممکن و حتی درخواست چشم‌پوشی از نقض بین قانون توسط آن قوه معزز، به هر نحو از انحاء سعی در تطهیر مجرمان و محافظت از متعرضان به حقوق ملت شریف ایران را دارند تا اموال به یغما رفته به هر طریق تحت استیلای آنها حفظ شود. رجاء واثق دارد مجموعه محترم قضائیه با حضور حضرتعالی ضمن مجازات مجرمان ذی‌مدخل کلیه اموال غارت شده از جمله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، مهندسی بین المللی ایران ایرتور، شرکت پالایش نفت کرمانشاه و... را به بیت المال باز خواهد گرداند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز مجلس شورای اسلامی تقدیر خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بخش قرائت شده رفع ایرادات شورای نگهبان به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ مجلس شورای اسلامی، بررسی ایرادات شورای نگهبان به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت در دستور کار قرار گرفت و مواد ۸۱۷ تا ۱۱۵۰ این لایحه برای تأمین نظر شورای نگهبان به تصویب نمایندگان رسید.

ایرادات در مشارکت تجاری، احکام تفرقه اشخاص حقوقی، توقف نشر آگهی، انسجام شرکت‌ها، الزامی بودن اخذ مجوز از شورای رقابت، تجزیه شرکت‌ها، مجاز بودن ادغام ساده یا مرکب هر یک از شرکت‌ها در یکدیگر، ضرورت موافقت سازمان بورس با ادغام‌ها، تبدیل شرکت‌ها، جرایم مربوط به مدیرعامل و مدیران شرکت‌ها، احکام متفرقه، اداره اموال متوقف، آثار اعلام توقف و اداره اموال متوقف و تشخیص مطالبات و … از جمله مواردی است که در فصول این لایحه مطرح شده است.

کد خبر 744827

دیگر خبرها

  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • (ویدئو) در مبارزه با فساد به شعور مردم توهین می‌کنند
  • ببینید | انتقاد صریح یک روحانی روی آنتن تلویزیون درباره شیوه مبارزه با فساد: دارند به شعور مردم توهین می‌کنند
  • سخنان صریح یک روحانی روی آنتن زنده : در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می کنند (فیلم)