Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل قاسمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند توزیع این اقلام اساسی در سطح شهر بندرعباس افزود: در این راستا ۸۸۹ تن شکر، ۷۵۰ تن برنج هندی، ۶۰۰ تن روغن و ۵۲۰ تن حواله مرغ منجمد به هرمزگان تخصیص یافته که تاکنون ۲۲۰ تن مرغ منجمد و ۵۰۶ تن برنج هندی در استان توزیع شده است.

وی بیان داشت: توزیع این اقلام اساسی در بندرعباس مرکز استان و در سایر شهرستان‌های هرمزگان طبق اطلاع رسانی‌های انجام شده به مردم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به جذب سهمیه روغن اظهارداشت: با تلاش و همکاری دستگاه قضایی کشتی‌های حامل روغن خام که از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بودند با همکاری دادستانی رفع و تخلیه این کالا در بندر شهید رجایی انجام و به کارخانجات استان جهت فرآوری و توزیع در شهرستان‌هایی که کمبود داشتند، ارسال شد.

قاسمی گفت: در استان هرمزگان سه شبکه توزیع روغن نباتی از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای ، فروشگاه‌های منصف و سایر واحدهای صنفی پیش بینی شد که با همکاری نیروهای بسیجی در طرح همیاران بازرس در استان کار توزیع انجام می‌شود.

وی همچنین به وضعیت گوشت قرمز در استان هرمزگان پرداخت و گفت: پیشنهاد شده به منظور ساماندهی بازار تامین گوشت قرمز و همچنین نظارت و کنترل قیمت آن، با مسوولیت جهاد کشاورزی تا سطح عمده فروشی از طریق کشتارگاه‌های استان صورت گیرد.

این مسوول ادامه داد: با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان از شنبه ۱۵ آذرماه سالجاری واردات گوشت قرمز از استان‌های همجوار به هرمزگان تنها با مجوز جهاد کشاورزی امکان پذیر خواهد بود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی هرمزگان گوشت مرغ روغن خوراکی شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی هرمزگان گوشت مرغ روغن خوراکی شکر وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی هرمزگان گوشت مرغ روغن خوراکی شکر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی

تین نیوز

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جا به جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری از مبدأ بندر امام خمینی به استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا اسفند ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شرکت های حمل و نقل جاده ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

مدقالچی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت های کنترل دروازه ای و بررسی بارنامه های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه های صوری بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل ونقل کالا به کمیسیون های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد