Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل «ناتو» در سخنانی اعلام کرد که وزرای خارجه عضو این سازمان طی نشست مشترک ۲ روزه خود که از امروز آغاز می شود، طرح افزایش نیروهای نظامی در عراق را بررسی می کنند.

به نقل از روسیا الیوم، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از افزایش احتمالی شمار نیروهای این سازمان در عراق طی سال آتی میلادی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت که وزرای خارجه عضو سازمان ناتو طی نشست مشترک ۲ روزه خود که از امروز آغاز می شود، طرح افزایش نیروهای نظامی در عراق را بررسی می‌کنند.

استولتنبرگ در ادامه تأکید کرد: نشستی که امروز برگزار می شود به صورت ویدئوکنفرانسی خواهد بود و طی آن طرح ۲۰۳۰ ناتو مورد بررسی قرار می گیرد؛ کما اینکه در این نشست مأموریت ناتو در افغانستان نیز بررسی می شود.

نشست امروز و فردای وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با هدف ترسیم راهبرد این سازمان برای سال های آتی و نیز حضور نظامی آن در عراق و افغانستان برگزار می‌شود.

برخی منابع نیز اعلام کرده اند که «جو بایدن» رئیس جمهور احتمالی آتی ایالات متحده آمریکا نیز از سوی سران ناتو برای مشارکت در نشست مذکور دعوت شده است و احتمال دارد وی در این نشست به سخنرانی بپردازد.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

کد خبر 745392

دیگر خبرها

  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق