Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروده آیه الله العظمی صافی گلپایگانی در مدح امام رضا(ع) با نام ثمن بهشت در اختیار تحریریه آنلاین قرار گرفته است که در ادامه می خوانید

ثمنِ بهشت

شهی که درگه او سجده‏گاه مرد و زن است‏

امان خلق، امین خدا ابوالحسن است‏

امام ثامن و ضامن، جهان عزّ و جلال‏

که ملجأ همگان در نوائب و محن است‏

سپهر علم و عمل، پاک از خطا و خطل‏

سرشته از کرم و جود و حجّت زمن است‏

ز نور طلعت او پرتوی بود خورشید

ز بوی تربت او ذرّه نافه ختن است‏

طواف مرقد او سیر در بهشت لقا

زیارت حرم او بهشت را ثمن است‏

مرا بس است همین افتخار و عزّت و شأن‏

که از ازل ز ولایش به گردنم رسن است‏

هزار سال سراید مدیحش ار «لطفی»

هنوز حرف نخستین و مطلع سخن است‏

برای خویش گزیده است هر کسی وطنی‏

مرا جوار ولی مرتضی علی وطن است‏

هر آنکه رفت به زیر لوای احمد و آل‏

رها ز غصّه دنیا و فکر ما و من است‏

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله صافی گلپایگانی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام و ابتکار خوب اجتماع بزرگ و عظیم محفل قرآنی امام حسنی‌ها و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مؤمنان علاقمند به اهل بیت و امام حسن (ع) را نشانه آن دانست که مردم به قرآن و اهل بیت (ع) ارادت دارند.

وی با اظهار اینکه اجتماع بزرگ قرآنی و اهل بیتی بوده است، از ماه مبارک به عنوان ماه کریم یاد کرد و گفت: این محفل باکرامت نشانه آن است که به اهل بیت و قرآن توجه کنیم و آن را الگو قرار دهیم و درس بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه اجتماعات خود را براساس الگوگیری از قرآن و اهل بیت شکل دهیم، گفت: دو کریم قرآن و اهل بیت را به زندگی خود بکشانیم، این مساله سبب رشد انسان می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی به برپایی محفل بزرگ قرآنی با حضور خبرنگاران و شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: این اجتماع بزرگ و بین المللی بود و ایران اسلامی را به عنوان ایران قرآنی، اهل بیتی و کریم معرفی کرده است.

منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ایران اسلامی و کریم، حوزه مقاومت را اداره می‌کند و حزب الله لبنان، یمنی‌ها، حشد الشعبی ها و گروه‌های مختلف مقاومت از سفره کرامت مقاومت و صبر و ایستادگی ایران با کرامت الگوگیری می‌کنند.

آیت الله لائینی تصریح کرد: ایران اسلامی کرامت خود را به دنیا نشان داده است، عزت، استقلال و آزادی بخشی از کرامت بشریت است که ایران اسلامی با این هدف انقلاب کرده است و منطقه را برابر اسرائیل جنایتکار، آمریکا و عوامل آنها به اوج عزت رسانده است.

کد خبر 6064366

دیگر خبرها

  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • مسجد جمکران ۱۰۷۲ ساله شد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • چرا امام حسن (علیه السلام) را مجتبی و کریم اهل بیت می‌گویند؟