Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه "کمبریج" اعلام کرد که در آخرین هفته‌های دریافت تست کرونا از دانشجویان، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ تک رقمی شده است.

به گزارش ایسنا، تا همین چند وقت پیش تعداد مبتلایان به بیماری "کووید-۱۹" در میان جامعه دانشگاهی دانشگاه کمبریج سه رقمی بود.

ولی این دانشگاه اعلام کرد که تعداد مبتلایان تاییده شده این بیماری در دو هفته اخیر به ۵۲ تن کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هفته پیش این تعداد به تنها ۶ نفر رسید.

آخرین آمار مربوط به تاریخ ۲۳ تا ۲۹ نوامبر نشان داد که تنها ۵ دانشجوی دانشگاه کمبریج و یکی از کارمندان دانشگاه درگیر کرونا شده‌اند.

طی هفته گذشته ۹ هزار و ۳۲۹ دانشجو مورد بررسی قرار گرفتند و دو هفته قبل آن هم از ۴هزار و ۱۳۸ دانشجو تست کرونا دریافت شد.

این کاهش در موارد دانشجویان مبتلا در حالی است که "استفان توپ"( Stephen Toope) معاون این دانشگاه به دانشجویان گفت باید در دوران قرنطینه در اتاق‌های اقامتی خود در خوابگاه‌های دانشگاه باقی بمانند.

وی افزود: بنا به دلایل بهداشتی دانشجویان تنها اجازه دارند تحصیل را به صورت از راه دور ادامه دهند.

با این حال، رویکرد دانشگاه کمبریج برای ارائه آموزش حضوری بدون تغییر است.

دولت انگلیس به صراحت از دانشجویان درخواست کرد تا پایان دوره قرنطینه در خوابگاه‌های خود اقامت داشته باشند.

این دستور مربوط به دانشجویان از جمله داخلی، بین‌المللی، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

لینک کوتاه: asriran.com/003BOP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا کمبریج دانشگاه کمبریج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد

 مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام