Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:58:12 GMT

صداوسیما امنیتش در فضای سایبر را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۸۶۲

صداوسیما امنیتش در فضای سایبر را افزایش داد

رییس صداوسیما امروز ـ سه شنبه ـ از 24 طرح و پروژه جدید رونمایی کرد که در جریان آن امنیت سایبر صداوسیما افزایش می یاید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس صداوسیما با حضور در ساختمان امام علی(ع) از ۱۶ طرح جدید و همچنین هشت پروژه futurezone رونمایی کرد.

در روز پایانی هفدهمین اجلاس فناوری رسانه و دقایقی پیش از برگزاری آیین اختتامیه اجلاس، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما به همراهی رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، با حضور در ساختمان امام علی(ع) در برنامه ای که به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بدون حضور مدیران و کارکنان صداوسیما برگزار می‌شد، از ۱۶ طرح و همچنین هشت پروژه futurezone رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه اعلان حملات Defacement Web وبگاه‌های سازمان صدا و سیما، طرح جامع امنیت سازمان، سامانه اتوماسیون تولید و پخش شبکه قرآن(اطلس)، سامانه اشتراک گذاری محتوا-مدیا سیما(UGC)، سامانه کنترل هوشمند و مانیتورینگ از راه دور فرستنده رادیویی AM، دستگاه دیکودر صدا مبتنی بر IT، دستگاه مالتی پلکسر/دی مالتی پلکسر ۱۸ کاناله سیگنال نوری، سامانه مدیریت فرایندهای کسب و کار در حوزه مدیا(Media BPMS)، دستگاه انکدر ویدئو با وضوح ۴K، دستگاه انکدر مدولاتور مجتمع، سامانه Slow Motion، اسناد راهبردی و کاربردی فناوری رسانه، پهپاد کابلی ۶۰۰ متری، شلتر پهپاد سوختی به همراه کاکپیت، پهپاد تمام سوختی رسا و همچنین پهپاد کابلی ۱۵۰ متری، عناوین ۱۶ پروژه رونمایی شده توسط رییس سازمان صدا و سیما اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صداوسيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شیخ یعقوب شمس در دیدار با معاون امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر نقش ارتباطی صدا و سیمای کیش بین مردم و مسوولان گفت: صداوسیمای کیش زبان گویای ساکنان و گردشگران جزیره است.

وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات موجود در کیش با پیگیری‌های رسانه‌های جزیره به ویژه صداوسیما حل و فصل شده و این ظرفیت مهمی برای کیش محسوب می‌شود.

وی با گلایه نسبت به کامل اجرا نشدن قوانین مناطق آزاد به دیگر مشکلات مناطق به ویژه کیش اشاره کرد و گفت: ممنوعیت واردات خودرو، موازی کاری قانونی و در نتیجه اجرا نشدن درست قوانین مناطق آزاد، مالیات بر ارزش افزوده، ثابت نبودن مدیریت در کیش، کمبود پرواز‌ها و بروز مشکلات گردشگری و تردید سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کیش از دیگر مشکلات توسعه کیش است.

شیخ یعقوب شمس گفت: رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای کیش مانند گذشته باید پیگیر حل مشکلات باشند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم با تاکید بر لزوم پیگیری مسایل و مشکلات مناطق آزاد و برنامه سازی در مسیر معرفی و انعکاس مشکلات مناطق آزاد، گفت: یکی از وظایف ذاتی رسانه ملی کمک به توسعه کشور با تاکید بر محور عدالت است.

حسن عابدینی با تاکید بر لزوم وحدت کلمه در جهان اسلام گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی کلانی برای ایجاد اختلاف در جهان اسلام کرده اند تا از طریق راهبرد ایجاد اختلافات مذهبی مانند ایجاد داعش، به نیت شوم خود که تفرقه در جهان اسلام و ضعف کشور‌های اسلامی است، دست یابند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر یک روزه برای بهره برداری از هفت طرح زیرساختی، ارتباطی و ورزشی به کیش سفر کرد و در این سفر با ائمه جمعه کیش و دیگر مسولان جزیره کیش دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم