Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از یو اس تودی، «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده از تحریم «شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیکی چین» به دلیل «حمایت از تلاش‌های دولت نیکلاس مادورو خبر داد. بهانه آمریکا برای تحریم این شرکت، تضعیف دموکراسی در ونزوئلا اعلام شده است.

پمپئو با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام اخبر این تحریم گفت: این اقدامات شامل محدود کردن خدمات اینترنتی و اقدام به نظارت دیجیتال علیه مخالفان سیاسی رژیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت به نهادهای دولتی، نرم‌افزار، آموزش و کارشناسی فنی ارائه کرده است.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: شرکت‌های فناوری جمهوری خلق چین، از جمله شرکت ملی صادرات و واردات الکترونیکی چین در زمینه تولید و صادر کردن ابزارهایی برای تحت‌نظر گرفتن، سانسور، و نظارت بر فعالیت‌های شهروندان در اینترنت، در جهان پیشگام هستند.

ایالات متحده و حدود ۶۰ کشور دیگر جهان، دولت نیکلاس مادورو در ونزوئلا را نامشروع می‌دانند و خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا، به رسمیت می‌شناسند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1082431 برچسب‌ها مایک پمپئو ایالات متحده آمریکا تحریم اقتصادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مایک پمپئو ایالات متحده آمریکا تحریم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • اوکراین با حمایت آمریکا انرژی هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد