Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،   با اشاره به اعمال محدودیت‌ها از اول آذرماه گفت: تعدادی از رانندگان با مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه برای عبور و مرور شهری در ساعات شبانه طرح محدودیت تردد کرونایی سعی در نادیده گرفتن محدودیت‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:پلیس راهنمایی رانندگی در برخورد با این رانندگان ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه را توقیف و به پارکینگ هدایت می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در ادامه راننده متخلف به مراجع قضایی جهت اعمال ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی معرفی می‌شود و هنگام ترخیص وسیله نقلیه مجرم مکلف به ارائه عدم خلاف هر دو پلاک اصلی و جعلی است.

او عنوان کرد: در سیستم و سامانه‌ هوشمند ثبت تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی و دوربین‌ها ظرفیت‌هایی ایجاد شده که بخشی از مخدوش کردن پلاک را تشخیص می‌دهند و اعمال قانون می‌کنند.

سرهنگ صدفی تصریح کرد: بخشی هم از طریق همکارانمان که در سطح معابر حضور دارند، کنترل می‌شوند و با افراد متخلف برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور قم افزود: مخدوش کردن پلاک خودرو برابر با قانون مجازات اسلامی جعل محسوب شده و از حد تخلفات رانندگی فراتر شناخته می‌شود و جرم است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی اعمال قانون مخدوش کردن پلاک پلیس راهنمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله