Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد افخمی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود:  شعب اجرای اسناد رسمی آذربایجان شرقی با مختومه کردن این تعداد پرونده از ابتدای سال تاکنون موفق به کسب رتبه برتر کشور در این زمینه شده اند که این میزان نسبت به پرونده مختومه شده در مدت مشابه سال قبل بیش از پنج برابر و نسبت به پرونده های تشکیل شده امسال بیش از سه برابر رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۹ هزار ۶ پرونده در ادارات اجرای اسناد رسمی استان تشکیل و پنج هزار و ۵۳۵ پرونده مختومه شده است، گفت: امسال هشت هزار و ۵۵۸ پرونده تشکیل و ۲۸ هزار و ۱۲۳ پرونده مختومه شده است.

وی اضافه کرد: در راستای دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط ناامن گسترش ویروس منحوس کرونا، از ابتدای آذر برای کاهش مراجعات فیزیکی شهروندان بسیاری از خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی افزود: پذیرش تقاضای صدور اجرائیه و همچنین درخواست های تبعی آن از جمله بازداشت اموال، ممنوع الخروجی و سایر موارد از طریق دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق صورت می گیرد.

افخمی با تاکید بر اینکه جهت پیگیری پرونده اجرائی اخد نوبت الکترونیکی از طریق سامانه nobat.esabt.ir الزامی است، افزود: ارائه خدمات تنها به اشخاصی که با اخذ نوبت و در زمان مشخص شده در سامانه ثبت شده است امکان پذیر خواهد بود.

وی همچنین گفت: برای مشاهده اخرین اقدامات پرونده، طرفین و افراد ذینفع می توانند با مراجعه به سایت ejra.ssaa.ir و با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی از وضعیت و اقدامات پرونده اطلاع حاصل کنند.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی قوه قضاییه ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی قوه قضاییه اخبار کنکور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالا‌های متروکه سنواتی بنادر استان با حضور تماری معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر و رییس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیک، بیان کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالا‌های متروکه سنواتی ایجاد شده به‌نحوی که بنادر بوشهر با ترخیص ۹۶ درصد این کالا‌ها در کشور پیشگام هستند.

وی افزود: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضاییه ۲ هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضایی در حال انجام است.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: با حجم قابل توجه کالا‌های ورودی به بنادر استان بوشهر می‌طلبد با خروج کالا‌های رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر فراهم شود.

وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالا‌های رسوبی این مهم به‌خوبی محقق خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: حضور موثر دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالا‌ها نویدبخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می‌کند.

وی بیان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان