Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین اصفهان: سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۷ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در یکی از مناطق این شهر بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: ماموران در محل با فردی مواجه شدند که به صورت مسلحانه قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از یک شهروند را داشت که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم وقتی با مقاومت صاحب موتورسیکلت مواجه می شود اقدام به تیراندازی می کند، تصریح کرد: در این عملیات یک قبضه کلت کمری به همراه ۵ عدد فشنگ جنگی به همراه یک رشته دستبند و یک دستگاه بی سیم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از منزل و یک فقره سرقت موبایل، همگی به صورت مسلحانه اعتراف کرده است که در این خصوص مال باختگان این سرقت ها شناسایی و وی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

48

کد خبر 1461758

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرقت سرقت مسلحانه سارق پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۶ دستگاه خودروی سرقتی در عملیات هماهنگ مأمورن پلیس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش‌تبار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق شناسایی و اقدامات تخصصی پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: سرانجام با کار دقیق و هوشمندانه پلیسی محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و سارق در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارق به سرقت 6 خودرو و کشف هر 6 دستگاه خودروی مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار به مالکان خودروها و وسایل نقلیه توصیه کرد: حتما خودروی خود را به قفل پدال، دزدگیر و یا سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و با رعایت کامل هشدارهای انتظامی فرصت سوء‌استفاده را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل