Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نشست مشترک ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور مصطفی قانعی دبیر ستاد و اعضای آن، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، علی حسنی معاون پژوهش و فناوری واحد اراک، افشین اسماعیلی‌فر رئیس پژوهشکده امنیت غذایی، عزت‌الله صداقت‌فر رئیس پژوهشکده علوم گیاهی کاربردی و جعفر فخرایی عضو هیئت علمی واحد اراک در محل ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست راهکارها و چارچوب‌های همکاری‌های مشترک کاربردی-دانش‌بنیان در حوزه‌های امنیت غذایی، سموم و آفات گیاهی، کشاورزی و علوم دامی متناسب با ظرفیت‌های هر دو طرف مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک منطبق با اولویت‌های ستاد زیست‌فناوری انجام‌شده و توافقات اجرایی شود.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1082439 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی اراک امنیت غذایی حسین کلانتری تفاهم نامه همکاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اراک امنیت غذایی حسین کلانتری تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: دو برنامه قطعی ستاد در سال جاری، توسعه صادرات و همچنین توسعه زیرساخت‌های مالی با جلب مشارکت مردمی است.

به گزارش ایسنا، مسعود حسنلو در نشست فعالان زیست بوم صنایع خلاق با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست، اظهار کرد: جلسه هم فکری و هم اندیشی فعالان زیست بوم صنایع خلاق در ابتدای سال شکل گرفت تا هم فرصتی برای ترسیم مسیر ستاد در سال جاری باشد و هم نظرات فعالان زیست بوم در خصوص اقدامات ستاد در سال گذشته مورد بررسی قرار بگیرد و راهنمای راه ما در سال جاری باشد.

وی با اشاره به دیدگاه‌های مطرح شده توسط فعالان حوزه‌های مختلف زیست بوم صنایع خلاق در این جلسه، گفت: بیشتر نکات ناظر به زیرساخت مشارکت‌های مردمی در بحث رشد اقتصادی کشور و به صورت خاص نقش صنایع خلاق در این رشد اقتصادی بود. یکی از مسائل مهم و جدی که می‌تواند زمینه رشد مشارکت مردمی اقتصادی را فراهم کند، بستر صنایع خلاق است. 

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های ستاد در سال جاری، خاطرنشان کرد: دو برنامه قطعی ستاد، توسعه صادرات و توسعه زیرساخت‌های مالی است که زیرساخت‌های مالی قطعا با مشارکت مردمی می‌تواند توسعه پیدا کند. با توجه به شعار امسال می‌توان امیدوار بود که بحث مشارکت مردم در تقویت زیرساخت‌های مالی بهتر از گذشته محقق خواهد شد. البته این برنامه‌ها باید در قالب یک فرایند دنبال شود و با خلق یک نقطه و تجربه تثبیت نمی‌شود؛ تلاش ما این است که در نمایشگاه‌های مهم و مرتبط با صنایع خلاق در جهان حضور داشته باشیم و بتوانیم ارتباط اکوسیستم خلاق با آن کشور را تثبیت کنیم که این فرایند منجر به تجربه صادارتی پایدار شود.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این نشست در خصوص اصل مشارکت مردمی در لایه حکمرانی، نرم‌افزار مشارکت مردمی در ذهن تصمیم‌ساز ‌و تصمیم گیران، استفاده از ظرفیت‌های حلقه‌های میانه شامل بازیگران بزرگ و بازیگران کوچک، خروجی استارتاپ‌های اصلی خانه‌های خلاق در یک برنامه ۱۰۰ استارتاپی و حمایت واقعی، نگاهی به بازار صنایع خلاق از صادرات و بازار بین‌المللی، امکان‌سنجی بازاریابی صادراتی صنایع خلاق در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی و ضرورت بازتولید گفتمان و زبان ارتباط با مردم بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار