Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:39:22 GMT

صف‌های توزیع اقلام، عامل مهمی در انتقال کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۴۴۹۶

صف‌های توزیع اقلام، عامل مهمی در انتقال کرونا است

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به وضعیت برنامه ریزی برای مقابله با کرونا اظهار کرد: همه برنامه ریزی ها باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری باشد و نباید اقدامات ما زمینه تجمع مردم و در نهایت شیوع این ویروس را فراهم کند.

وی بیان کرد: توزیع برخی از اقلام در فروشگاه‌ها به دلیل ایجاد صف، عامل بسیار مهمی در شیوع کرونا است و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا اینگونه تجمع‌ها در سطح استان انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: با نظارت سازمان صمت و فرمانداری‌ها باید توزیع اقلام گسترده و کنترل شود تا شاهد تشکیل اینگونه صف‌ها و شکل گیری تجمعاتی این چنینی نباشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا تصریح کرد: خانواده‌ها باید بیش از هر زمانی مراقب سلامتی خود و دیگر اعضای خانواده باشند و نباید در این شب شاهد تجمعات و دورهمی های خانوادگی باشیم.

حبیبی با تأکید بر اینکه امسال شب یلدا نخواهیم داشت، بیان کرد: شب یلدا همواره فرصتی برای بزرگداشت و تکریم بزرگان و ریش سفیدان خانواده بوده اما بدون شک تجمع شب یدای امسال جز خطر جانی برای این بزرگان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی گفت: انتظار ما از مردم این است که به مانند ایام عید در دورهمی این شب حاضر نشوند تا بتوانیم زنجیره کرونا و انتقال را قطع کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین در پایان یادآور شد: در بحث نقاهتگاه‌ها اولویت ما در حال حاضر قزوین و تاکستان است، از ظرفیت‌های خوابگاه، مهمانخانه‌ها و مسافرخانه‌ها برای قرنطینه استفاده خواهد شد.

کد خبر 5085653

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی قزوین معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شیوع کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف بارش باران ترور دانشمندان هسته ای کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عامل شکل‌گیری روان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با روانشناسان مرکز جامع تحکیم بنیان خانواده، افزود: طبق تأکیدات حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آموزش در مدارس، پیش‌دبستانی و کودکستان از اهمیت بسیاری در رشد صحیح فرزندان برخودار است.

او تصریح کرد: بیماری‌های جسمی با دارو و رعایت تغذیه درمان شدنی‌است، اما درمان روان و روح انسان پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

استاندار همدان گفت: مبانی فکری و اعتقادی منطبق بر ارزش‌های دینی و اسلامی باید از دوران پیش از دبستان به کودکان آموزش داده شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: آموزش تفکر صحیح، مهارت‌های خودآگاهی و تعامل آگاهانه با خانواده و جامعه به فرزندان بسیار حائز اهمیت است.

او تصریح کرد: ارتباط روانشناسان با دانشگاه فرهنگیان لازم است تا کسانی که مسئول تربیت نسل‌های آینده هستند نیز از آموزش‌های لازم برخوردار شوند.

استاندار همدان گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید نمایشگاه‌های عکس در مدارس دایر شود تا دانش‌آموزان با حقیقت این چالش‌ها آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • سلامت آینده سازان کشور نقش مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان