Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عرب نیوز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در نشست گفت‌وگو‌های راهبردی آمریکا و بحرین و در اتهام‌زنی بی اساس مدعی شد: تحریم ها، ایران را از تامین هزینه‌های مالی گروه‌های تروریستی محروم کرده است.

عبدالطیف بن راشد الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین نیز در این گفت‌وگوی مجازی مدعی شد تهران را به عنوان یک چالش امنیتی در منطقه می‌بیند و از جامعه بین المللی خواست به اعمال فشار به ایران ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه بحرین در اتهامی بی اساس اعلام کرد ایران نیات شرورانه‌ای در قبال کشور‌های منطقه دارد.

وزیر امور خارجه بحرین روز سه شنبه از مشارکت آمریکا به عنوان سنگ بنای امنیت خلیج (فارس) تقدیر کرد!

وزیر امور خارجه آمریکا که میزبان این گفت‌وگوست اعلام کرد واشنگتن به دنبال همکاری با بحرین برای مبارزه با تروریسم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو آمریکا و بحرین وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست

در تماس تلفنی «الینا والتونن »وزیر امور خارجه فنلاند با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات روابط دوجانبه و اوضاع منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این نکته مهم که ایران به دنبال تنش در منطقه نیست، ریشه بحران در متطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دانست و تاکید کرد: ایجاد صلح در منطقه نیازمند اتخاذ رویکردی درست و عدم اعمال رویه های دوگانه و متناقض است و همه باید برای توقف فوری جنگ در غزه تلاش کنند و در این راستا برخی دولت های اروپایی نیز باید برای کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه و توقف جنگ در غزه، فروش تسلیحات به رژیم متجاوز و اشغالگر اسرائیل را که در کشتار زنان و کودکان فلسطینی قرار می گیرد، فورا متوقف کنند.

«الینا والتونن »وزیر امور خارجه فنلاند نیز در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد که ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست و هرگونه اقدامی را در راستای افزایش تنش در منطقه محکوم می کنیم و بسیار از ادامه این تنش ها در منطقه نگران هستیم، زیرا معتقدیم هر گونه تداوم تنش می تواند احتمال کشته شدن غیرنظامی ها را افزایش بدهد.

الینا والتونن همچنین از همه طرف ها و بازیگران خواست که از هرگونه افزایش تنش در منطقه بپرهیزند. وی ضمن تاکید بر نیاز منطقه به صلح و آرامش، به نگرانی ها در خصوص افزایش کشته شدن غیرنظامیان در غزه اشاره کرد و وضعیت انسانی اسفناک غزه و نیاز به برقراری هر چه سریع تر آتش بس بدون هیچ پیش شرطی را یکی از اولویت های اصلی فنلاند دانست. طرفین در پایان مجددا خواستار ارتقاء و گسترش بیش از پیش مناسبات دو کشور شدند.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده ها علنی صحبت نکنید
  • تقدیر ایران از ابتکار تاریخی آفریقای جنوبی در اقامه دعوی علیه رژیم صهیونیستی