Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس تهران از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده کودک گمشده مراتب را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از انتشار تصویر پسر ۴ ساله بنام ابوالقاسم به دستور مقام قضایی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در توضیح این خبر گفت: در سال ۹۲ خانواده‌ای از شهر‌های شرقی کشور برای زیارت به شهرری مراجعه کرده و پس از اسکان در اقامتگاه خود، مادر به همراه کودک خردسالش برای زیارت راهی حرم مطهر می‌شود، ولی در حین مسیر متوجه می‌شود کودک در کنارش نیست و هر چه کودکش را جستجو می‌کند او را پیدا نمی‌کند و به طور نامعلومی وی ناپدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مطرح شدن پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از سال ۹۲ و با عنایت به اینکه تا کنون اقدامات گسترده پلیسی انجام شده است، ولی متاسفانه هیچ گونه سرنخی برای پیدایش فقدانی حاصل نشده است، بازپرس پرونده برای شناسایی و پیدایش فقدانی دستور انتشار تصویر وی را صادر کرده است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: در صورت شناسایی و داشتن هرگونه اطلاع از کودک ۴ ساله مراتب را به بازپرس شعبه یکم دادسرای شهرری و یا به شماره تلفن ۵۱۰۵۵۴۸۲۸۰-۵۱۰۵۵۵۵۶۵۹ پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کودکان کودک گمشده پلیس آگاهی کودک دزدی پایگاه نهم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی