Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان «مانیفست آموزشی جوخه‎های ترور صهیونی»، تاکید کرد که «با ایجاد و تسهیل شرایط تحصیل در رشته‌هایی چون آموزش زبان عبری، تاریخ‌شناسی رژیم صهیونیستی و ... امکان پرورش و تربیت نسل ایرانیان عاشق مبارزه با صهیونیسم فراهم شود.»

در مطلبی که در شماره امروز روزنامه «کیهان» منتشر شده است، با اشاره به «مشارکت عناصر مزدور رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ترور شهید سرافراز «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان»، آمده است: «عرصه تقابلات رژیم ‌اشغالگر علیه جمهوری اسلامی، تنها به مواردی چون تهدیدات نظامی پوشالی، خرابکاری‌های داخلی، ترور دانشمندان هسته‌ای، تداوم سیاست ایران‌هراسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ختم نمی‌شود. عمده توجهات و سرمایه‌گذاری‌های سران رژیم صهیونیستی طی سالیان اخیر بر دشمن‌شناسی یا به عبارت بهتر، شناخت بیش‌ از پیش ایران و ایرانی (به عنوان دشمن شماره یک اسرائیل) معطوف گردیده است. از همین‌رو، تشویق شهروندان صهیونیست به شناخت مذهب، رسوم و سنت‌های ایرانی و همچنین آموزش زبان فارسی به ایشان، از جمله کارویژه‌های مهم سیاست‌گذاران اسرائیلی محسوب می‌شود. ناگفته پیداست که هدف از این آموزش‌ها در وهله نخست، ایجاد علقه و همزادپنداری به منظور انحراف افکار ایرانیان از خطر بزرگی به نام اسرائیل است. همچنین جذب و سازماندهی عناصر خودفروخته و وطن‌فروش از جمله مراتب دیگر هدف‌گذاری از این آموزش‌ها بشمار می‌روند؛ چه آنکه در جریان حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشور، عناصر مزدور وطنی بیشترین نقش را در ارتکاب این ترورهای ناجوانمردانه ایفا نمودند و صهیونیست‌ها تنها به راهبری و کنترل از راه دور تروریست‌های اجاره‌ای می‌پرداختند!»

 

تلاش رژیم صهیونیستی برای جذب ایرانیان

 

در ادامه این گزارش با اشاره به مطلبی که اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی در خبرگزاری رویترز تحت عنوان «سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل به دنبال جذب فارسی‌زبان‌ها»، خبری که در رادیوفردا در اردیبهشت ۹۱ با عنوان «کمک یک میلیون دلاری یهودیان به دانشجویان ایرانی‌تبار» و مطالب دیگری که با مضمون تلاش رژیم صهیونیستی برای جذب ایرانیان منتشر شده، آمده است: «شبکه‌ ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش خبر شگفت‌انگیزتری را مخابره نمود و آن اینکه بنابر درخواست مستقیم سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (با نام اختصاری امان)، وزارت آموزش این رژیم متعهد شده تا آموزش زبان فارسی را به عنوان یک ماده آموزشی، در مفاد درسی دانش‌آموزان پایه ابتدایی این رژیم بگنجاند. بر همین اساس مقرر شده است تا اجرای آزمایشی این طرح از مدارس شهر «بئر السبع» آغاز شده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن، امکانات مورد نیاز برای تدریس زبان فارسی در سایر شهرها و دیگر مدارس سرزمین‌های‌ اشغالی، فراهم گردد!»

 

مسئولان امکان پرورش و تربیت نسل ایرانیان «عاشق مبارزه با صهیونیسم» را فراهم کنند

 

در بخش پایانی این گزارش می‌خوانیم: «کمترین انتظار از مسئولان کشور آن است که با ایجاد و تسهیل شرایط تحصیل در رشته‌هایی چون «آموزش زبان عبری»، «تاریخ‌شناسی رژیم صهیونیستی» و ... امکان پرورش و تربیت نسل ایرانیان «عاشق مبارزه با صهیونیسم» را فراهم کنند تا ایشان نیز بتوانند لبیک‌گوی ندای امامین انقلاب اسلامی مبنی بر «محو اسرائیل از صحنه روزگار» باشند.»

اخبار مرتبط واکنش عباس عبدی به درخواست کیهان برای حمله به بندر حیفا و انتقاد این روزنامه از نحوه پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی واکنش روزنامه کیهان به ترور شهید فخری زاده: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم شبیه سازی کیهان از ایران و آمریکا: عروس و داماد! واکنش یک نماینده اصولگرا به ادعای کیهان: برجام هیچ منافاتی با قرارداد چین و بحث روسیه یا کشور دیگری ندارد دلیل کیهان برای مذاکره نکردن با آمریکا: چین و روسیه سردرگم می شوند! نگرانی کیهان از نامزدی ظریف برای انتخابات 1400: بهتر است بازنشسته شوید! واکنش «کیهان» به شکست ترامپ پس از انتخاب بایدن موضع ایران چه خواهد بود؟/ یادداشت سعید حجاریان با دیدگاه روزنامه کیهان! کیهان: آقای روحانی الآن زمان صلح نیست آیا روزنامه کیهان برای عذرخواهی از آیت الله سیستانی تحت فشار بود؟ پاسخ عباس عبدی به انتقاد روزنامه کیهان: خجالت آور است!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی روزنامه کیهان اسرائیل سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی روزنامه کیهان آموزش زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز ۳۱ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: تربیت یکی از مهمترین امور زندگی بشر و محصول زندگی دنیایی است. در تربیت فرزند و زندگی خانوادگی نباید سطحی برخورد کرد. تربیت باید عمیق باشد. داعش و منافقین حاصل تربیت سطحی از دین بودند.

وی افزود: دموکراسی غربی مصداق گروه فرقان و داعش است. این نوع تربیت دوام ندارد. در مقابل آن علوم انسانی اسلامی است همواره محصول می‌دهد. انسان‌شناسی باید شرعی و دینی باشد. خداوند می‌فرماید درک خوب و بد در انسان است. انسان شناسی اسلامی یعنی درک خوب از بد.

امام جمعه اهواز با اشاره به روز ارتش آن را به ارتشی‌ها تبریک گفت: روحیه تدین ارتش و کنار مردم بودن باعث پیروزی آن شده است.

وی بیان کرد: یکی از بزرگان اهل معرفت گفت به شلیک موشک از یمن نگاه کنید یعنی اتفاقات در منطقه شامات زمینه ظهور است. اتفاقی که در شامگاه شنبه اتفاق افتاد مدت‌ها بود که انتظار آن را می‌کشیدیم. اگر به سفارتخانه کشور‌های غربی حمله می‌شد با تمام قدرت دفاع می‌کردند. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سفارتخانه حکم خاک کشور را دارد. در این سال‌ها حمله به اسرائیل از طرف ما آشکار نبود آنها هم آشکار نمی‌کردند.

ولی هر بار اقدام مناسب اتفاق می‌افتاد. قدرت ما نامحدود است، اما ما از بخش محدود آن استفاده کردیم. گفتند ۹۹ درصد آنها را رهگیری کردیم. دروغ می‌گویند. اگر راست هم بگویند ۱٠ کشور با رژیم صهیونیستی شب و روز رصد می‌کردند و گنبد آهنین هم فعال کردند. ما فرض می‌کنیم حرف شما درست، اما همین که موشک ما شلیک شده مهم است. در این چند روز آمریکا ده بار پیام داده و گفته غلط کردم به اسرائیل گفته نکند دست از پا خطا کنید. خبر‌هایی هست که اینها اینگونه در برابر فرزندان شما، سپاه عزیز ما اظهار عجز می‌کنند.

وی ادامه داد: امتیاز‌هایی در هفته اخیر به یمن دادند که دست بکشید. اما یمن با قدرت ایستاده، چون محور مقاومت در منطقه ریشه دوانده به گونه‌ای که دغدغه‌ای برای حراست از مرز‌های اسلامی وجود ندارد. ده‌ها کشور و نه فقط انگلیس این دژ مستحکم را در منطقه برای منافع خودشان در منطقه ایجاد کردند. اگر این دژ مستحکم فرو بریزد تمام کشور‌های غربی در منطقه فرو می‌ریزد. می‌دانند که ایران اسلامی ریشه نازک اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

امام جمعه اهواز گفت: در این دو ساله روسیه ۷۰ پهپاد علیه اوکراین بکار گرفته، اما ایران اسلامی در کمتر از یک ساعت ۱۷۰ پهپاد از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی فرستاد. روسیه در سال ۲۰۲۳ در حوزه بالستیک از ۱۰۸ موشک استفاده کرد. در مجموع ۱۵۳ موشک روسیه برعلیه اوکراین استفاده کرد. ۱۲۰ موشک بالستیک از ایران جامعه هدف در سرزمین‌های اشغالی را ویران کرده است. می‌گویند اتفاقی نیفتاده. ماهواره‌های ما فیلم‌برداری کرده است. در کمتر از نیم ساعت یک ششم قدرت چین بر علیه اسرائیل بکار گرفته شده است. ما منتظر هستیم شما دست از پا خطا کنید به اذن خدا اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند.

موسوی‌فرد بیان کرد: این نمایش قدرت بود نه خود قدرت. ایران قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان‌دهنده اثرات حداکثری است. حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری با اقتدار جواب داده می‌شود. در سایه مذاکره کدام کشور به حق خود رسید. در سایه اقتدار نظامی و تعقل موفقیت کسب می‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اجرای طرح نور، عنوان کرد: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که با برنامه وارد شده است. تنها دولت و نیروی انتظامی نمی‌تواند بر این مشکلی که دشمن بر ما وارد کرده فائق بیاییم. همه باید تلاش کنیم. ادارات باید از خود شروع کنند. همه باید از خودمان شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • امکان تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه فراهم می شود
  • کاهش ارتباط چهره به چهره با مراجعین، راهکار پیشگیری از ارتشا
  • وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!
  • پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
  • راهپیمایی ایرانیان در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد