Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی موسوی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: کیفیت نامناسب ورزشگاه شهر قدس باعث شده بود تا بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد نباشیم. تساوی در این مسابقه دو امتیاز آبی‌پوشان را عقب انداخت.

وی افزود: در شرایطی که فوتبال ایران نام حرفه‌ای را یدک می‌کشد و بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران برگزار می‌شود باید امکانات و بستر لازم برای مسابقات فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: محمود فکری در این بازی به دلیل محرومیت نمی‌توانست کنار زمین حضور داشته باشد و به طور حتم این غیبت در روند بازی استقلال تاثیر داشت. حضور یک مربی کنار زمین می‌تواند به بازیکنان در طول دقایق بازی کمک زیادی کند.

موسوی تصریح کرد: استقلال چند موقعیت گل در این مسابقه به دست آورد؛ هر چند که انتظارات از این تیم بیشتر از این‌ بوده و باید در هر بازی فرصت‌های بیشتری را صاحب شود.

وی تاکید کرد: نبودن شیخ‌ دیاباته در خط حمله استقلال تاثیرگذار است و امیدوارم این بازیکن هر چه زودتر به بهبودی کامل رسیده و در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رود. او فصل گذشته آقای گل شد و می‌تواند در این فصل هم گل‌های زیادی را به ثمر برساند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم اگر استقلال می‌خواهد در این فصل جزو مدعیان قهرمانی قرار داشته باشد باید در ادامه بازی‌ها نتایج بهتری را کسب کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد.

برچسب‌ها فوتبال استقلال علی موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استقلال علی موسوی فوتبال استقلال علی موسوی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان ایرانیان، همانند بازی اول برابر پیکان تهران، شب درخشانی داشت و با کسب بیست و چهار امتیاز نقش اول بازگشت رویایی برابر پیکان را ایفا کرد.

پوریا حسین خانزاده از هفته اول لیگ تا دیشب سیر پیشرفت عجیبی داشته و تقریبا در تمامی بازی ها مرد اول تیمش بوده است. این بازیکن بیست ساله با این عملکرد کاندیدای اول ارزشمند ترین بازیکن لیگ برتر والیبال خواهد بود که احتمالا این جایزه را حتی در صورت عدم قهرمانی به خود اختصاص خواهد داد.

باید دید پوریا حسین خانزاده با توجه به تجربه سال گذشته خود در تیم ملی می تواند همین عملکرد را در صورت دعوت توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی والیبال ایران تکرار کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟