Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:09:44 GMT

به روز رسانی| رضایی: داور بازی سختی را قضاوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۲۷۵

به روز رسانی| رضایی: داور بازی سختی را قضاوت کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان رضایی بعد از شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: برد را تبریک می‌گویم به نفت آبادان ما هم می‌توانستیم بهتر باشیم اما نبودیم. خیلی برایم جالب است که بازی‌ها به سمت و سویی می‌رود و نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسایل کنم. به داور تبریک می‌گویم بازی سختی را قضاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاهایی می‌توانست بهتر سوت بزند.

وی در مورد اعتراض‌هایش به داوری مسابقه گفت: اعتراض ها به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی بود انجام می‌شود. سوت زده می‌شد و گاهی اتفاق خاصی نمی‌افتاد. این بازی فوتبال هست یا نه؟ درگیری در آن زیاد است. سوت زده می‌شود و از داور می‌پرسم چه اتفاقی رخ داد که سوت زد. دو بازیکن باهم می‌پرند و بدون اینکه یکدیگر را بزنند و بدون انیکه بازیکن حریف شاکی باشد خطا به سود حریف اعلام شد یک صحنه دو صحنه نه چندین صحنه این اتفاق رخ داد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ورزشی نشست خبری نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول