Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در جریان بازدید از این پروژه ها افزود: طی نامه ای به وزیر مسکن و شهرسازی از وی درخواست مَی کنم تا هر چه زودتر با تامین اعتبار مورد نیاز این دو پروژه موافقت کند.

فرماندار شهرستان بهارستان نیز در خصوص این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اورژانس اجتماعی این شهرستان با مساحت یکهزار و ٢٠٠ متر مربع و با یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون اعتیار هزینه شده تاکنون به پیشرفت فیزیکی ٨٥ درصدی رسیده است و در صورت تامین اعتبار در سالجاری افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی تمهیدی افزود: عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان نیز با زیر بنای ٢ هزار و ٢٠٠ متر مربع تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۳۷درصدی رسیده است و این پروژه نیز در صورت تامین اعتبار سال آینده در هفته دولت به بهره برداری مَی رسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل اورژانس اجتماعی بهارستان یک میلیارد تومان و برای اولین مجتمع فرهنگی و هنری در شهر نسیم شهر ٨ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهرستان بهارستان دارای دو بخش‌ گلستان و بوستان است که از شهرستان رباط کریم منفک شده است.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی بنياد مسكن انقلاب اسلامی شهرستان بهارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی بنياد مسكن انقلاب اسلامی شهرستان بهارستان پروژه ساختمانی بنياد مسكن انقلاب اسلامی شهرستان بهارستان اخبار کنکور شهرستان بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان

ایسنا/اردبیل مدیر بنیاد مسکن شهرستان بیله سوار از اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان خبر داد.

محمدعلی رحیمی ۲۶ فروردین به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن در تشریح  عملکرد یک ساله بنیاد مسکن شهرستان  بیله سوار اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستایی بیله سوار با بهسازی و آسفالت معابر داخل روستایی در ۹ روستا با حجم عملیات ۳۷ هزار و ۴۳۹ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان بهره برداری شده است.

رحیمی افزود: تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی نیز در ۱۱ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی بیان کرد: ساخت مسکن روستایی شامل ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تومانی ساخت مسکن و به تعداد ۲۲۸ واحد مسکونی بوده و ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن و به تعداد ۴۸۸ واحد مسکونی بوده است.

مدیر بنیاد مسکن بیله سوار ادامه داد: ساخت مسکن شهری نیز با  اجرای پروژه ۲۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن بیله سوار با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با  اعتبار ۶۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: احداث واحدهای مسکونی بازسازی از سیل نیز شامل ساخت ۴۴ واحد مسکونی بازسازی از سیل با اعطای ۳۵۲ تن سیمان و ۴۴ تن میلگرد و ۴۴ دستگاه اسکلت پیچ و مهره ای و  تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به تعداد ۴۴ فقره  و کمک بلاعوض اعطایی به مبلغ  دو میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان برای ۲۷ واحد مسکونی انجام شده است.

رحیمی عنوان کرد: تملک، واگذاری زمین روستایی، صدور سند و ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز شامل تملک زمین جهت واگذاری به روستاییان و عشایر واجدالشرایط جهت ساخت مسکن به میزان ۶/۷۸ هکتار از امور اراضی و ۱۸/۰۱هکتار از منابع طبیعی انجام یافته است و ۴۲ قطعه زمین در ۹ قشلاق به افراد واجدالشرایط واگذار شده است.  

وی درخصوص صدور سند مالکیت نیز گفت: صدور سند مالکیت  با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بیله سوار طی یک سال اخیر به تعداد ۲۰۱ جلد سند مالکیت در سطح شهرستان صادر شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بیله سوار خاطرنشان کرد:  ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز در این شهرستان به تعداد ۵۰۵ مورد انجام یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • ضرورت همت مضاعف مسئولان در تأمین مسکن مددجویان
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • ضرورت تامین زیر ساخت ها در شهر جدید مهستان استان البرز
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی
  • چرا امکان تأمین آب شرب از سد مارون وجود ندارد؟
  • تأمین آب پایدار از اولویت برنامه‌های وزارت نیرو است
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷۰ پروژه عمران روستایی در گلستان