Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:10:52 GMT

ورزش نابینایان خراسان شمالی ۱۰ پله بالا رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۴۵۹

ورزش نابینایان خراسان شمالی ۱۰ پله بالا رفت

حمید حیدری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ملاک های امتیازدهی صعود این رشته ورزشی در رتبه بندی کشوری، عملکرد هیات های استانی در رقابت های قهرمانی کشور بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان در اردوی تیم ملی حضور نیافته اند، افزود: امسال با توجه به نگاه ویژه دولت به حوزه ورزش و تخصیص به موقع اعتبارات، شاهد کسب رکوردهای برتر در رشته های دوومیدانی، برپی، طناب زنی و درازنشست بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: در بخش بانوان مدینه اسفندیاری، صدیقه محمدیان، زبیده روحانی و سکینه خاک نژاد و در بخش آقایان نیز محمد براتی بریمانلو، محمد قائمی مقدم، محمد بازدار، براتعلی سلطانی و مهدی سلطانی توانستند در مسابقات قهرمانی کشور، که پیش از اعمال محدودیت های کرونایی برگزار شد، صاحب عنوان شوند.

وی خاطرنشان کرد با توجه به رکوردزنی ها در رقابتهای قهرمانی کشور در بخش دو و میدانی، به احتمال زیاد ۲ نفر از ورزشکاران نابینای استان در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

حیدری با بیان اینکه نبود مکان مناسب و اختصاصی برای هیات ورزشی از عمده ترین مشکلات ورزش نابینایان و کم بینایان استان است، تصریح کرد: این هیات ورزشی خراسان شمالی هم اکنون هزار عضو بیمه شده دارد که ۱۵۰ نفر آنان به عنوان ورزشکاران مرد و زن به صورت حرفه ای در رشته های دوومیدانی، برپی و طناب زنی فعالیت می کنند.

در خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۵ هیات ورزشی فعالیت دارند.

برچسب‌ها ورزش نابینایان بجنورد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نابینایان بجنورد خراسان شمالی ورزش نابینایان بجنورد خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش

پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت، قرار است پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند.

در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش‌های صداوسیما با اجرای پیمان یوسفی برگزار می‌شود، رییس سازمان صداوسیما، نامزد‌های قهرمان ایران، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید