Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، طی برگزاری بیست و هفتمین مرحله اوراق بدهی دولتی بانک‌مرکزی، سه بانک سفارش‌های‌ خود را به ارزش ۶۰۰میلیاردتومان در سامانه‌های بازار بین‌بانکی ثبت کردند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با فروش ۳۷ میلیارد تومان اوراق «اراد۵۴» و ۴۷۰ میلیارد تومان اوراق «اراد۵۸» با نرخ بازده تا سررسید ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد موافقت کرد.

همچنین سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی در فرآیند خارج از حراج و از طریق بورس ۱۴۰ میلیاردتومان اوراق «اراد۵۴» با نرخ بازده تا سررسید ۲۰.۵ درصد و ۴۱میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اوراق «اراد۵۵» با نرخ بازده تا سررسید ۲۱.۳ درصد را خریداری کردند.

در روز چهارشنبه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی در پذیره‌نویسی یک هزار میلیارد تومان اوراق «اراد۵٧» شرکت کردند.

در روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هفته جاری نیز سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی ٢٣٠ میلیارد تومان اوراق «اراد۵۵» و ٢۶ میلیارد تومان اوراق «اراد ۴٩» را در نرخ‌های کشف شده در آخرین حراج خریداری کردند.

در مجموع، یک هزار و ٩۵٠ میلیارد تومان اوراق بدهی دولت در این هفته به فروش رسید.

همچنین طبق اعلام بانک‌مرکزی، مرحله بیست و هشتم حراج اوراق بدهی دولتی با عرضه ۵ هزار و ٣٨٠ میلیارد تومان در روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه برگزار می‌شود.

پربیننده ترین سقف انتقال وجه کارت به کارت افزایش یافت اسکناس جدید ۱۰هزار تومانی +عکس جزییات پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی/ بانک‌ها با نصف کارکنان فعالیت دارند خرید بدون کارت از سال آینده؟ سود بین بانکی ۱۹.۵درصد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی سرمایه بورس اوراق بدهی وزارت امور اقتصادی و دارایی حراج اوراق بدهی دولتی حراج اوراق دولتی اوراق بدهی دولتی حراج اوراق بدهی سهام عدالت میلیارد تومان اوراق اوراق بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

در همین راستا بلوک ۸۵ درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.

جزئیات واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

محمود قامت، معاون نظارت و واگذاری سازمان خصوصی در مورد مزایده سرخابی‌ها و معامله آن، اظهار کرد: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند به طوری که توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

وی افزود: کارگزار خریدار قیمت خرید هر سهم پایه باشگاه استقلال ۳,۰۴۶ ریال در سامانه معاملات وارد کرده بود که کارگزاری بانک صنعت و معدن برای فروش سهام این باشگاه از طرف دولت بود و مطابق رویه‌ها و مقررات معاملات فرابورس این معامله در سامانه معاملات قطعی شد که ارزش کل آن ۲,۷۹۳ میلیارد تومان است.

۶ بانک مالک پرسپولیس شدند

معاون سازمان خصوصی در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و بانک رفاه، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط، به صورت مشترک درخواست خرید سهام شرکت پرسپولیس ارائه کردند.

وی افزود: این ۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳,۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

قامت کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳,۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6085494 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس