Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@10:14:33 GMT

«کودک گمشده» را شناسایی کنید (+ عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۶۹۳

«کودک گمشده» را شناسایی کنید (+ عکس)

به گزارش  گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از انتشار تصویر پسر 4 ساله بنام «ابوالقاسم» به دستور مقام قضایی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در توضیح این خبر گفت: در سال 92 خانواده ای از شهرهای شرقی کشور برای زیارت به شهرری مراجعه کرده و پس از اسکان در اقامتگاه خود، مادر به همراه کودک خردسالش برای زیارت راهی حرم مطهر می شود ولی در حین مسیر متوجه می شود کودک در کنارش نیست و هر چه کودکش را جستجو می کند او را پیدا نمی کند و به طور نامعلومی وی ناپدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مطرح شدن پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از سال 92 و با عنایت به اینکه تا کنون اقدامات گسترده پلیسی انجام شده است ولی متاسفانه هیچ گونه سرنخی برای پیدایش فقدانی حاصل نشده است، بازپرس پرونده برای شناسایی و پیدایش فقدانی دستور انتشار تصویر وی را صادر کرده است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: در صورت شناسایی و داشتن هرگونه اطلاع از کودک 4 ساله مراتب را به بازپرس شعبه یکم دادسرای شهرری و یا به شماره تلفن 5105548280-5105555659 پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس ابوالقاسم فقدانی پایگاه نهم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش جرائم خشن و زورگیری در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حدود دو هفته پیش بود که انتشار ویدیویی از یک زورگیری در بزرگراه شهید صدر در فضای مجازی فراگیر شد. اقدام مجرمانه‌ای که عاملان آن خیلی زود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند، اما انتشار همین ویدیو سبب شد تا بار دیگر این پرسش مطرح شود که آیا جرائم خشن و زورگیری در تهران افزایش یافته است؟ پرسشی که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به آن پاسخ داده است.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا جرائم خشن و زورگیری در تهران افزایش پیدا کرده یا خیر گفت: انتشار یک ویدیو از اقدامی مجرمانه به معنای افزایش یک جرم نیست. ما بر اساس آمارها و اطلاعاتی که از وقوع جرائم داریم این موضوع را تائید نمی‌کنیم. اتفاقا آمارهای مانشان می‌دهد که آمار زورگیری و جرائم خشن در تهران روبه‌کاهش است. البته ما حتی وقوع یک مورد را هم زیاد می‌دانیم و حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نباید انتشار یک ویدیو سبب شود تا مردم تصور کنند که جرائمی نظیر زورگیری و جرائم خشن افزایش داشته است، گفت: در همین پرونده زورگیری در پل صدر، همکاران من در پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شده و ظرف مدت ۲۴ ساعت عاملان این زورگیری را مورد شناسایی قرار دادند، اما با توجه به اینکه فیلم‌ها و تصاویر این اقدام در فضای مجازی منتشر شده و مجرمان نیز آن را دیده بودند، از مخفیگاه خود متواری شده و به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته بودند که همین موضوع سبب شد تا دستگیری این افراد چند روزی به طول بیانجامد، اما در نهایت این افراد دستگیر شده و با هماهنگی خوبی که با دستگاه قضایی وجود دارد، بناشد تا اشد مجازات پیش‌بینی شده در قانون برای آنان اجرا شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های پلیس برای کاهش جرائمی نظیر زورگیری و سرقت و ... نیز گفت: پلیس گشت‌های ویژه برخورد با سرقت را تقویت کرده‌است و فعالیت این گشت‌ها سبب شده تا گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس در مدت زمان کوتاهی نسبت به شناسایی و بازداشت سارقان اقدام کند. کاهش آمار در حوزه جرائمی نظیر زورگیری هم به دلیل وجود همین گشت‌هاست.

ولی‌پور گودرزی به مردم هم توصیه‌هایی را مطرح کرد و گفت: در بزرگراه‌ها و به خصوص در هنگام ترافیک و توقف خودرو، لازم است که رانندگان حتما در خودرو را قفل کرده و شیشه را به طورکامل پایین ندهند.

دیگر خبرها

  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد