Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رحمان رضایی پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: صادقانه بگویم امروز در حدو اندازه خودمان ظاهر نشدیم. تیم نتوانست آنطور که انتظار داشتم خودش را نشان بدهد. با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم. تنها مسابقه ای است که می‌توانم شجاعانه بگویم که در دقیقه آخر می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم اما فوتبال است دیگر، یک پنالتی رخ داد و زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: بعد از آن گل دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به تیم نفت آبادان و سرمربی آن تبریک می‌گویم حریف سرتر بود. حریف تا دقیقه 70 برتر از ما بود و بعد از ان مسابقه نوسان پیدا می‌کرد.

وی افزود: شرایط آب و هوایی هم خاص بود  بارش باران بود و دو تیم ریسک نمی‌کردند  و مسابقه بیشتر به بازی مستقیم کشیده شد. می‌توانستیم بهتر باشیم اما نبودیم. حق وحقوقی که از من در این فوتبال تضیع شده را می‌خواهم یادآوری کنم. می‌ بینم  خیلی هم برایم جالب است دست‌های پنهانی که بازی‌ها را به سمت و سویی می‌برد ولی من به شخصه الوده این مسایل نمی‌شوم. به هیچ وجه خودم را درگیر این مسایل نمی‌کنم. امروز هم به داور مسابقه تبریک می‌گویم بازی سختی را سوت زد بالاخره می‌توانست در صحنه‌هایی بهتر سوت بزند. این شکست را با وجود اینکه می‌توانستیم مساوی شود را می‌پذیرم.

به نظر می رسد توپ های 50-50 بد سوت زده می‌شد. این فوتبال است یا نه؟! این تنیس و والیبال نیست. بازی است که درگیری در آن زیاد است و دو بازیکن می‌پرد و از خودم می پرسم که چه اتفاقی رخ داده که دو بازیکن باهم می پرند بدون اینکه اتفاقی رخ بدهد و بدون شاکی بودن بازیکن خطا به سود حریف اعلام می شود. یک صحنه و دو صحنه نبود بلکه چند صحنه در این مسابقه رخ داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان فوتبال بارش باران ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید