Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@08:28:35 GMT

انتقال بازیکن تیم فوتبال استقلال به بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۸۶۲

صراط:

روز دوم از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه با دیدار تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مهر در دقایق پایانی این دیدار مسعود ریگی بازیکن خط میانی و زحمتکش تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیتی که برایش به وجود آمد جایش را به فرشید باقری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریگی که از ناحیه دست مصدوم شده بود و احساس درد زیادی داشت با تشخیص پزشک تیم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا درمان لازم روی آسیب دیدگی وی صورت بگیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هفته چهارم لیگ برتر هافبک میانی استقلال رقابت های فوتبال لیگ برتر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد