Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هر سه شنبه یک وبینار آموزشی سلامت محور در منطقه 15 به منظور ارتقای سواد سلامت محور شهروندان برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15؛ اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این برنامه آموزشی به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات و کلاسهای حضوری با هدف افزایش پویایی، نشاط اجتماعی و روانی به عنوان مولفه های مهم در سبک زندگی مردم، حساس سازی جامعه به نقش خود مراقبتی در افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سواد سلامت شهروندان، به صورت آنلاین در فضای مجازی به اجرا درمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختاری با اشاره به اینکه تاکنون وبینارهای آموزشی با موضوع بحران سالمندی و چالش ها و راهکارهای سالمندی، تاثیر سلامت روان بر استرس و اضطراب افراد، بررسی مسائل و مشکلات نابینایان، نقش حفاظتی زنان در پیشگیری از ابتلا اعضا خانواده در دوره کرونا، کنترل قند خون و استرس افراد دیابتی در دوران کرونا برگزار شد افزود: ششمین وبینار نیز امروز با موضوع در ایام کرونا، افراد دارای معلولیت را بیشتر دریابیم برگزار می شود.
مختاری در تشریح موضوعات آموزشی وبینارهای آتی افزود: روانشناسی کودک و نوجوان، زنان و خانواده، سلامت مردان، دیابت، ایدز، هپاتیت و... از جمله این موضوعات است و با مشارکت اساتید صاحب نظر و متخصص در موضوعات آموزشی برگزار خواهد شد.
او به نقش بسزای اداره سلامت در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم در این حوزه و انجام برنامه ریزی مناسب و هدفمند توانسته ایم با مشارکت عموم شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و افزایش آگاهی شهروندان گام های خوبی برداریم.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این برنامه های آموزشی به صورت آنلاین و به مدت یک ساعت می باشد افزود: شهروندان به منظور اطلاع بیشتر از زمان برگزاری و موضوعات این وبینارها می توانند به آدرس اینستاگرام shahrdari15_salamat مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان