Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صمد مرفاوی، مربی استقلال بعد از توقف این تیم در دیدار با پیکان اظهار کرد: تلاش ما این بود بازی را ببریم ولی به هدفمان نرسیدیم. بازیکنان استقلال تلاش خود را کردند ولی نتوانستیم برنده شویم.

او ادامه داد: زمین مسابقه برای هر دو تیم بد بود. بازیکنان توانستند استارت‌های لازم را بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ خیلی خوب حرکت نمی‌کرد و بازیکنان راحت نبودند.

مرفاوی در نشست خبری پس از این دیدار هم حاضر شد و گفت: بازیکنان تمام تلاششان را کردند و دوندگی داشتند و زحمت کشیدند اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. باید از بازیکنان تشکر کنم که تا آخرین لحظه تلاش کردند. تیم حریف بازی بسته‌ای را انجام داد و بازی مستقیم می‌کرد و سعی داشت از توپ‌های برگشتی استفاده کند. ما تا حدودی توپ‌های برگشتی را در اختیار داشتیم. توپ، زمین و همه چیز در اختیار ما بود. مالکیت توپ را داشتیم اما تیم حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و اجازه نفوذ به عمق دفاع را نمی‌داد و سعی می‌کرد از اشتباهات ما استفاده کند و به هدفش برسد. تیم حریف به یک امتیاز هم قانع بود اما ما دنبال سه امتیاز بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم این سه امتیاز را بگیریم. ان‌شاءالله که بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

در ادامه خبرنگاری به مرفاوی گفت که تاکتیک استقلال ارسال از جناحین بود. او از مربی استقلال پرسید آیا تیمش برای توپ‌های دوم نقشه‌ای داشت یا خیر که مرفاوی پاسخ داد: اگر به بازی دقت می‌کردید ما توپ‌های سوم را هم به دست آوردیم. تمام بازی در اختیار ما بود. ما توپ را در عرض زمین به گردش درآوردیم اما آن‌ها لایه‌های بسته دفاعی داشتند و ۵ مدافع‌شان اصلا تکان نمی‌خوردند. حتی مهاجمانشان هم به زمین خودشان می‌آمدند و عملا بدون مهاجم بازی می‌کردند و همه بازیکنان حریف پشت توپ بودند. ما کار خودمان را انجام دادیم و سعی کردیم که نفوذ کنیم اما نشد و بازی مساوی شد. تعویض‌هایی در دقایق آخر انجام دادیم. می‌توانستیم به گل برسیم اما موقعیت را از دست دادیم. بازیکنان تمام تلاششان را کردند و ما هم تشکر می‌کنیم.

او درباره داوری مسابقه هم گفت: داوری به نظر من مشکی نداشت اما تیم حریف کمی سعی می‌کرد با فریاد زدن داوری را تحت تاثیر قرار دهد. نه اینک منظوری داشته باشند و بیشتر از روی عادت بود. البته این عادت‌ها باید کنار گذاشته شود و به مسائل فنی توجه کنیم.

مرفاوی ادامه داد:‌ ما سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. امروز دیاباته و فرشید اسماعیلی را نداشتیم. مسعود ریگی را هم از دست دادیم. از وقتی کار را شروع کردیم، هیچوقت تیممان کامل نبوده است و نقص داشتیم. از وقتی کار را شروع کردیم هفت هفته می‌گذرد و این برای هماهنگی یک سیستم زمان کمی است. مدت زمان آماده شدن یک تیم در پیش فصل ۶ الی هشت هفته است. ما خیلی دیر شروع کردیم و برای هماهنگی زمان لازم است. تیم‌هایی که زود شروع کردند الان شرایط نسبتا بهتری دارند. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده به شرایط خوب و آرمانی برسیم. 

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که تعویض با مشورت فکری انجام شد یا خیر هم، گفت: تعویض‌های ما با مشورت انجام شد و من تنهایی کاری نکردم. سرمربی تیم بالا بود و بازی را می‌دید و تمام اعضای کادرفنی روی نیمکت با مشورت کار را انجام می‌دادند. 

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1461818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر بیستم باشگاه پیکان تیم حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مشکل بزرگی مواجه شده است. رونالد آرائوخو که از بهترین بازیکنان این روزهای بلوگراناست، در نیمه اول از زمین اخراج شد.

دلیل پیروزی ۳-۲ بارسلونا در بازی رفت علاوه‌بر درخشش رافینیا، عملکرد عالی بازیکنان خط دفاعی تیم از جمله آرائوخو بود. او نقش زیادی در مهار کیلیان امباپه و دیگر بازیکنان خط حمله پاریسی‌ها داشت و حالا در بازی برگشت بارسا از همان نیمه اول از داشتن او محروم شد.

در دقیقه ۲۹ در یکی از معدود حملات پاری سن ژرمن، در حالی‌که خط دفاعی بارسا کمی جلو کشیده بود، با پاسی از سمت چپ، بارکولا از مدافعان بارسا فرار کرد و صاحب توپ شد. او که در حال ورود به محوطه جریمه بود، با خطای آرائوخو در لبه باکس، سرنگون شد و به زمین افتاد. داور بلافاصله کارت قرمز را از جیبش درآورد و آرائوخو را اخراج کرد.

پس از لحظاتی عثمان دمبله پشت توپ ایستاد اما ضربه‌اش دقت زیادی نداشت و با اختلاف نسبتاً زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

ژاوی که تیمش را در دردسر بزرگی می‌دید، تصمیم گرفت لامینه یامال را از بازی خارج کند و اینیگو مارتینز، دیگر مدافع تیمش را برای پر کردن جای آرائوخو به زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است