Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:20:17 GMT

منصوریان: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۹۲۶

منصوریان: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار فردای تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: تیم صنعت مس سال اول است که لیگ را تجربه می‌کند. تقریبا ما به نوع بازی و سرمربی تیم آشنایی کامل داریم و تیم خیلی خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: طبق آنالیزی که کردیم مس رفسنجان تیمی‌ست که فوتبال بازی می‌کند و شجاعت فوتبال بازی‌کردن دارد ما هم با توجه به اینکه در بازی‌های قبل‌مان به امتیازات لازم نرسیدیم، نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم و تمام تلاش‌مان این است که با بازی منطقی و هوشمندانه شرایط را طوری رقم بزنیم که با حداکثر امتیاز رفسنجان را ترک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم در بازی اول دو امتیازمان به واسطه اشتباه داور از دست‌مان پرید و همچنان مدعی هستیم کمیته داوران دو امتیاز به ما بدهکار است، اما در کل با تمام احترام به تیم داوری نگاه می‌کنیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: من همچنان بر صحبت خودم هستم. هنوز ندیدم کسی از صحبت‌های من اعلام حمایت و رضایت کند. از هم‌‌تیمی‌های سابق و مدیران باشگاه‌ها خواهش می‌کنم و از نبی دبیرکل فدراسیون و بهاروند رئیس موقت فدراسیون خواهش می‌کنم قرارداد حرفه‌ای با بخش داوری بسته شود. نمی‌شود داور بازی برای هر بازی یک تا یک و نیم میلیون تومان بگیرد اما مربی و فوتبالیست بالای میلیارد بگیرندعدم توازن کافی به حوزه داوری لطمه می‌زند اکثریت داوران ما دوشغله و سه شغله هستند.

منصوریان اظهار کرد: اگر در داوری‌مان در لیگ‌ها شایسته‌سالاری نباشد و قرارداد حرفه‌ای نباشد، به مرور به قدری آسیب خواهیم دید که داوران هیچ علاقه‌ای به دواری پیدا نخواهند کرد و جوانان هیچ علاقه‌ای در داوری در خود نمی‌بینند.

وی نسبت به داور فردا گفت: تارخ داور جوان و با تجربه‌ای است با توجه به شناختی که از روی نیمکت مس رفسنجان و نیمکت خودمان داریم دو نیکمت را طوری دیدم که اجازه می‌دهند داور، داوری کند و مثل بعضی شهرها حمله به داور نمی‌کنند.

منصوریان همچنین در خصوص شرایط بازیکنان تراکتور  گفت: تیکدری و مسلمی‌پور را به‌دلیل کرونا همراه نداریم و خانزاد و خرم‌حسینی هم به‌دلیل مصدومیت در مازندران تیم را همراهی نمی‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره زمین چمن مصنوعی مس رفسنجان بیان داشت: زمین چمن در مقابل صنعت مس مانند نخودفرنگی جلوی هندوانه یا توپ بسکتبال است مس رفسنجان می‌توانست با سرمایه‌گذاری باشگاه صاحب بهترین چمن طبیعی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فردا بازی سختی خواهیم داشت، بیان کرد: مس رفسنجان را تیم خوبی دیدم و قطع به یقین تیمی است که در لیگ برتر می‌ماند.

منصوریان متذکر شد: مسعود شجاعی فردا صبح به ما اضافه می‌شود.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتورسازی تبریز فوتبال لیگ برتر مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!

پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند.

 البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داور چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

افشاریان قصد داشت چند تن دیگر از نزدیکان و اعضای دور و نزدیک خانواده‌اش را هم در داوری وارد کند اما با خبررسانی رسانه‌ها، جلوی این موضوع گرفته شد.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!