Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@00:13:10 GMT

کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند پیدا نشد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۹۴۱

کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند پیدا نشد

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از همشهری آنلاین، مهدی نصر اصفهانی، رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: دوشنبه هفته گذشته سوم آذر یک کوهنورد ۲۷ ساله اهل استان اصفهان برای صعود به قله دماوند رفت و دوست این کوهنورد او را تا گوسفندسرا همراهی کرد. پس از دو روز که از برگشت او خبری نشد، تیم‌های امداد و نجات از روز پنجشنبه اثری از این کوهنورد پیدا نکردند و تنها جای پای او را در قسمتی از مسیر یافتند اما به دلیل بارش برف زیاد اثر جای پا از یک جا به بعد قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی درباره آخرین وضعیت گروه‌هایی که به منطقه اعزام شده‌اند، اظهار کرد: روز گذشته گشت هوایی با بالگردهای هلال احمر در منطقه داشتیم که نتیجه‌ای حاصل نشد و متاسفانه تاکنون اثری از کوهنورد اصفهانی نیست. در گشت‌زنی هوایی و زمینی بیشتر جبهه‌ها را بررسی کردیم، مشکل اصلی ما شرایط جوی نامساعد و ناپایدار و برف و بوران و مه منطقه است، البته در ساعتی هوای آفتابی داشتیم اما در مجموع هوا مناسب نیست.
نصر اصفهانی افزود: از اصفهان حدود ۱۵ نفر به منطقه اعزام شدند که یک گروه شب گذشته بازگشت و اکنون در حال بررسی عکس‌ها و اسناد هستیم تا با اطلاعات بیشتر به کار ادامه دهیم. چند گروه دیگر از نیروهای اصفهان در منطقه حضور دارند و به کار عملیات امداد، کمک می‌کنند. با توجه به شرایط این احتمال وجود دارد که فردا پایان روند عملیات اعلام شود، باید عکس‌ها را بررسی کنیم و بعد با توجه به شرایط جوی و گزوه‌های مستقر در منطقه تصمیم بگیریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست. وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد. گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.  

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه