Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:25:15 GMT

مربی سپاهان: شانس‌های خود را بسادگی از دست دادیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۹۴۷

مربی سپاهان: شانس‌های خود را بسادگی از دست دادیم

علیرضا مرزبان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل سایپا افزود: در این بازی می‌خواستیم حریف را تحت فشاور قرار دهیم و گلزنی کنیم اما خیلی ساده موقعیت‌های گلزنی خود را از دست دادیم و نتیجه بازی مساوی شد.

وی با بیان‌اینکه در این دیدار تیم ما وارد نبردهای یک به یک و فیزیکی شد، افزود: در دیدار امروز تیم سایپا از سپاهان یک امتیاز گرفت و توانست به هدف خود برسد و خوشحال اصفهان را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزبان اظهار داشت: درست است که این بازی را تساوی کردیم ولی کیفیت فوتبال سپاهان در حال تغییر و پیشرفت است.

مربی سپاهان افزود: از نتیجه بازی ناراضی هستیم ولی به بازیکنان خود اطمینان داریم و نتیجه این بازی را فراموش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار تیمی سپاهان بهتر از تیم امروز است، گفت: هرچند بازیکنان سپاهان از این تساوی  ناراحت هستند اما همه با هم و با همدلی به سمت پیشرفت حرکت می‌کنند.

مرزبان با اشاره به گرفتن کارت زرد توسط سروش رفیعی گفت: سروش یکی از بازیکنان خوب ماست و در گذشته بازی‌های خوبی هم ارائه کرده است، البته یک بازیکنان نمی‌تواند ۹۰ دقیقه خوب باشد اما سروش می‌توانست بهتر کار کند.

وی در باره داوری دیدار نیز گفت: در برخی از صحنه‌ها داور باید کارت می‌داد ولی زودتر وارد عمل می‌شد با این وجود و در مجموع اعتراضی به داوری نمی‌کنیم اما امیدوارم داور یکبار فیلم بازی را بییند و بگوید کجا باید کارت می‌داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای تهران از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه، تیم سپاهان با هفت امتیاز در رده پنجم و سایپا با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

برچسب‌ها علیرضا مرزبان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا مرزبان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا اصفهان علیرضا مرزبان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته استقلال با ریکاردو ساپینتو تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بود و با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت، اما جام قهرمانی هم در لیگ برترو هم در جام حذفی به پرسپولیس رسید.

این فصل و در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها سپاهان با ۴۴ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود و ممکن است در هفته‌های آینده از رکورد استقلال در فصل گذشته هم عبور کند، اما شانس قهرمانی تیم سپاهان در این فصل از بازی‌ها بسیار کم است. البته سپاهانی روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی را از دست نداده‌اند. سپاهان که تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به حساب می‌آید ۸ امتیاز با تیم استقلال اختلاف دارد و به نظر می‌رسد احتمال جبران این اختلاف کم و شاید هم ناممکن است.

اتفاقی که فصل گذشته برای تیم استقلال و این فصل برای سپاهان رخ داد، به خوبی نشان می‌دهد برای قهرمانی در لیگ برتر اینکه بهترین تیم تهاجمی باشی کافی نیست و باید در فاز دفاعی هم خوب باشی. تنها خوب بودن در فاز تهاجمی منجر به قهرمانی در لیگ برتر نمی‌شود. در خیلی از مواقع هم تیمی که بهترین تیم در فاز دفاعی بوده قهرمان نشده و این هم نشان می‌دهد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، هم باید در فاز تهاجمی خوب باشد و هم در فاز دفاعی؛ و یک واقعیت دیگر اینکه آمار و ارقام تنها برای رسانه‌ها و کارشناسان است و امتیازات است که می‌تواند تیم را به جام برساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان