Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق در نشست کابینه این کشور بر برگزاری انتخابات پارلمانی در ۶ ژوئن تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش العهد، مصطفی الکاظمی با حضور در نشست کابینه کشور عراق با اعلام زمان برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور گفت:ششم ژوئن آینده موعد برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی است.

نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه ما بر برگزاری این انتخابات در تاریخ فوق اصرار داریم، اظهار کرد: ما مُصر هستیم تا در راستای موفقیت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این تاریخ اقدامات لازم را صورت دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تحولات و درگیری‌ها در استان ذیقار در جنوب عراق نیز اشاره کرد و گفت: همه وزیران باید همه امکانات خود را بسیج کنند.

الکاظمی در این راستا افزود: همه باید تلاش مضاعفی برای خدمت به ساکنان ذیقار و برآورده کردن خواسته‌های آن‌ها در بخش‌های بهداشتی، کشاورزی، صنعتی و دیگر بخش‌ها به کار گیرند.

نخست وزیر عراق با تاکید بر این که کمیساریای عالی انتخابات عراق باید مورد حمایت قرار گیرد، ادامه داد: از این رو باید موانع و بروکراسی پیش روی کمیساریای عالی انتخابات باید برداشته شود.

بیشتر بخوانید: تاکید الکاظمی بر برگزاری سر موعد انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق

انتهای پیام/

برچسب ها: الکاظمی انتخابات عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الکاظمی انتخابات عراق برگزاری انتخابات بر برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی نیامده رکورد زد!

شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

لی طی رویدادی در اولین روز رسانه‌ای نمایشگاه خودرو پکن گفت که هدف تحویل رکوردی را برای ارائه خودروهای الکتریکی  به ثبت می‌رساند.

لی در یک کنفرانس اظهار کرد که که شیائومی بیش از ۱۰۰ هزار تحویل برای SU۷ در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است و قصد دارد تجارت خودروسازی خود را برای سه سال آینده ۱۰۰ در صد بر بازار چین متمرکز کند.

بر اساس گزارش رویترز، اولین SU۷ به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود